My Navia Strona Główna My Navia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: jacekp1313
2016-01-02, 14:30
Navroad - jakość, gwarancja, serwis
Autor Wiadomość
biperek
Waypoint


Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 54
Wysłany: 2014-07-18, 13:53   

Coraz więcej dowodów na fakt, iż NavRoad to dziadowska firma. Informatycy, którym ciężko pozmieniać nazwy linków. Sugerowałem im też umieszczanie daty publikacji przy nazwie wersji oprogramowania, bo nazwa wersji na ich stronie nie pokrywa się z wyświetlaną w urządzeniu, ale jak widać klientów, którzy już wywalili kasę na ich szmelc mają w d...
Nie ukrywam, że wybierając navi brałem pod uwagę fakt, że to polska firma, ale jak widać nie warto być konsumentem - patriotą. W przyszłości ich produkty będę omijał bardzo szerokim łukiem.
 
 
backdraft
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 14
Wysłany: 2014-07-18, 17:36   

biperek napisał/a:
Coraz więcej dowodów na fakt, iż NavRoad to dziadowska firma. Informatycy, którym ciężko pozmieniać nazwy linków. Sugerowałem im też umieszczanie daty publikacji przy nazwie wersji oprogramowania, bo nazwa wersji na ich stronie nie pokrywa się z wyświetlaną w urządzeniu, ale jak widać klientów, którzy już wywalili kasę na ich szmelc mają w d...
Nie ukrywam, że wybierając navi brałem pod uwagę fakt, że to polska firma, ale jak widać nie warto być konsumentem - patriotą. W przyszłości ich produkty będę omijał bardzo szerokim łukiem.


a automapa potwierdza na swojej stronie www, że te urządzenia S6 są z nią zgodne, mało tego w pełni bo mają niby certyfikat, wydaje mi się, że teraz to i automapa staje się niewiarygodna
 
 
biperek
Waypoint


Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 54
Wysłany: 2014-07-22, 21:05   

[quote="T34"]
gmpl napisał/a:
T34... że 99% problemów to kwestia wytłumaczenia o co chodzi. ...


To tłumacz chłopie. Będziesz miał rzesze fanów, a ja będę pierwszym z nich. Na IGO PRIMO mam w zasadzie niewiele lepiej, więc problem leży raczej po stronie urządzenia.
 
 
T34
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 12
Wysłany: 2014-07-22, 22:09   

[quote="biperek"]
T34 napisał/a:
gmpl napisał/a:
T34... że 99% problemów to kwestia wytłumaczenia o co chodzi. ...


To tłumacz chłopie. Będziesz miał rzesze fanów, a ja będę pierwszym z nich. Na IGO PRIMO mam w zasadzie niewiele lepiej, więc problem leży raczej po stronie urządzenia.


To tłumaczę - u mnie to zadziałało zarówno na Auro 2S, jak i Enovo. Ściągnij sobie najnowszą, legalną wersję Auto Mapy: http://www.automapa.pl/?P...g=PL&cid=53174. Jeśli mimo tego dalej będziesz miał kłopoty, odeślij urządzenie do serwisu Navroad - przecież to polska firma.
Możesz też spróbować załadować bezpłatne mapy Map Navigator i zobaczyć, czy one też mają problemy. Jeśli mają - odsyłaj urządzenie do serwisu, jeśli nie mają - narzekaj na AM, a nie na urządzenie :)
 
 
jacekp1313 
Maestro GPS
Samsug+NaviExpert


Pomógł: 529 razy
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 18787
Skąd: 3City
Wysłany: 2014-07-23, 07:09   

T34 napisał/a:
Navroad - przecież to polska firma.
Navroad nie jest firmą, lecz marką urządzeń, których dystrybutorem (czyli importerem, a nie producentem ani projektantem) jest kilkuosobowa firma Jamicon z Katowic, która w profilu działalności ma
Cytat:
Branża, sektor, opis: sprzedaż urządzeń biurowych, hurtownia, przedsiębiorstwo handlowe

http://pl.kompass.com/c/jamicon-sp-j/pl026736/
http://www.biznesfinder.p...on_1424033.html
http://www.infoveriti.pl/...0000205071.html
_________________

 
 
T34
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 12
Wysłany: 2014-07-23, 08:35   

jacekp1313 napisał/a:
T34 napisał/a:
Navroad - przecież to polska firma.
Navroad nie jest firmą, lecz marką urządzeń, których dystrybutorem (czyli importerem, a nie producentem ani projektantem) jest kilkuosobowa firma Jamicon z Katowic, która w profilu działalności ma
Cytat:
Branża, sektor, opis: sprzedaż urządzeń biurowych, hurtownia, przedsiębiorstwo handlowe

http://pl.kompass.com/c/jamicon-sp-j/pl026736/
http://www.biznesfinder.p...on_1424033.html
http://www.infoveriti.pl/...0000205071.html


Jamicon jest producentem marki Navroad i Nexo, projektują w Polsce, a produkują na Dalekim Wschodzie - jak wszyscy. Idąc Twoim tropem trzeba by powiedzieć, że AMD też jest tylko marką, bo nie posiadają ani jednej fabryki i produkują swoje procki u zewnętrznych producentów na Dalekim Wschodzie :)
Btw, skąd wiesz, że jest to kilkuosobowa firma? Jak kupowałem u nich Auto Mapę, to tylko w jednym biurze siedziało z 7 osób, a gdzie pozostałe biura, magazyn, księgowość?
 
 
jacekp1313 
Maestro GPS
Samsug+NaviExpert


Pomógł: 529 razy
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 18787
Skąd: 3City
Wysłany: 2014-07-23, 09:31   

Owszem, AMD nie produkuje procków, ale zajmuje się ich zaprojektowaniem i nadzorem nad procesem produkcji w Chinach/Wietnamie/gdziekolwiek.
GoClever też sam nie robi urządzeń, ale przygotowuje szczegółowe specyfikacje dla wytwórcy i sam serwis GC liczy z 10 osób

Nie wierze, że firma zatrudniająca kilku pracowników (patrz podane linki) jest w stanie zaprojektować całe urządzenie

[ Dodano: 2014-07-23, 10:35 ]
AMD procesowy projektuje i nadzoruje ich wykonanie.

A w oficjalnych danych możesz przeczytać
Cytat:
Jamicon Sp.j. to:
Odbiorniki radiowe, radia
Odbiorniki nawigacji satelitarnej, GPS (D)
Oprzyrządowanie i tablice urządzeń sterujących
Systemy nawigacyjne, samochodowe (D)
Oprogramowanie, projektowanie graficzne
System informacji o terenie, bazy danych geograficznych (D)
Oprogramowanie do systemu GPS, wg specyfikacji klienta (D)
P = Producent / D = Dystrybutor / S = Usługodawca

A persolel - tniemy koszty, Jamicon to być może sam prezes + kumplee z telfonami zlecającymi wszystko firmom zewnętrznym
_________________

 
 
T34
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 12
Wysłany: 2014-07-23, 09:57   

jacekp1313 napisał/a:
Owszem, AMD nie produkuje procków, ale zajmuje się ich zaprojektowaniem i nadzorem nad procesem produkcji w Chinach/Wietnamie/gdziekolwiek.
GoClever też sam nie robi urządzeń, ale przygotowuje szczegółowe specyfikacje dla wytwórcy i sam serwis GC liczy z 10 osób

Nie wierze, że firma zatrudniająca kilku pracowników (patrz podane linki) jest w stanie zaprojektować całe urządzenie

[ Dodano: 2014-07-23, 10:35 ]
AMD procesowy projektuje i nadzoruje ich wykonanie.

A w oficjalnych danych możesz przeczytać
Cytat:
Jamicon Sp.j. to:
Odbiorniki radiowe, radia
Odbiorniki nawigacji satelitarnej, GPS (D)
Oprzyrządowanie i tablice urządzeń sterujących
Systemy nawigacyjne, samochodowe (D)
Oprogramowanie, projektowanie graficzne
System informacji o terenie, bazy danych geograficznych (D)
Oprogramowanie do systemu GPS, wg specyfikacji klienta (D)
P = Producent / D = Dystrybutor / S = Usługodawca

A persolel - tniemy koszty, Jamicon to być może sam prezes + kumplee z telfonami zlecającymi wszystko firmom zewnętrznym


OK, widzę, że nie wierzysz a priori... Tak, jak pisałem - byłem w ich siedzibie kupując Auto Mapę a potem ją aktualizując i budynek oraz liczba pracujących tam osób wskazuje, że jest ich tam więcej niż prezes i koledzy :D Do tego w odróżnieniu od przywoływanego przec Ciebie GoClevera - Navroad działa na rynku od 1998 roku. Sam prezes przez 15 lat by tego nie pociągnął. Widać, że serwis też mają rozbudowany, bo jak wejdziesz na ich stronę w zakładkę do pobrania, widać, że nie próźnują. O tym, że robią dobry sprzęt, do którego dokładają swój know-how może też świadczyć inny prozaiczny fakt. W maju byłem z dzieciakami na dniu otwartym w remizie wojewódzkiej straży pożarnej. 14 prezentowanych wozów strażackich wyposażonych było w sprzęt Navroada, więc to o czymś świadczy.
Wolę kupować i chwalić sprzęt firmy, która od 15 lat daje zatrudnienie Polakom i projektuje swoje urządzenia, a nie jak wymieniona przez Ciebie firma - wrzuca masówkę z Chin na promocje w Biedronce.
Za Mio550 zapłaciłem w 2006 roku 800zł (OMG), Auro 2S i Enovo też były droższe od marketowych nawigacji, ale przynajmniej nie mam na co narzekać.
 
 
jacekp1313 
Maestro GPS
Samsug+NaviExpert


Pomógł: 529 razy
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 18787
Skąd: 3City
Wysłany: 2014-07-23, 11:01   

Wiara nie ma z tym nic wspólnego, opieram się na danych oficjalnie podanych do wiadomości przez zarząd firmy. A sami informują, ze są wyłącznie dystrybutorem - kliknij w linki i poczytaj.
Co do tradycji - założona w 1998, zarejestrowana w KRS w 2004...

Natomast jakość - cóż, jak widac po postach z ostatnich miesięcy, im nowszy sprzęt, tym więcej problemów. A to z sygnałem, a to z szybkością działania. A cenowo przegrywają z ModeComem, który nie gubi sygnału GPS i nie ma problemów z AM.
_________________

 
 
T34
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 12
Wysłany: 2014-07-23, 11:29   

Skoro wiara nie ma z tym nic wspólnego, proponuję Ci odwiedziny w tej firmie. Widziałem na własne oczy, więc może wtedy też zoabczysz/uwierzysz. Na stronie też o tym piszą: http://navroad.com/informacje/o-nas/
Co do raportów, na które się powołujesz, to warto zakupić pełen raport KRS, bo to co jest w sieci jest szczątkowym efektem pracy agregatorów. Widziałem na właśne oczy jak działa Jamicon/Navroad - nie tylko handlowcy i biura, ale też serwis. Gdy miałem problem z Auto Mapą na Enovo S6, gość z serwisu na miejscu mi powiedział jak go rozwiązać. Tak więc tych 15 lat działalności i specjalizacji w GPS robi swoje. A firma, którą przywołałeś jeszcze 5 lat temu robiła tylko obudowy do komputerów. Wejdź na Alibaba.com i zobaczysz tam pełno chińskim OEMów, które potem są brandowane jako MC czy GC. Dziwnym trafem Navroad Auro 2S czy Enovo S6 tam nie znajdziesz (wiem, bo sam tak jak Ty zastanawiałem się, czy nie kupie taniej takiego urządzenia bezpośrednio od Chińczyka). Tak więc widać, że Navroad sam zaprojektował swoje nawigacje Auro czy Enovo.
 
 
biperek
Waypoint


Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 54
  Wysłany: 2014-08-25, 11:32   Navroad - jakość, gwarancja, serwis

Koledzy mam pytanie o kartę gwarancyjną navroadów, moja pojechała do serwisu.
Do naprawy w ciągu ilu dni zobowiązuje się firma - jak dokładnie jest napisane w karcie gwarancyjnej? Moje AURO S6 jest u nich od 1 sierpnia i na razie zero odzewu. W rozmowie telefonicznej powiedzieli, że nawigacja jest po wstępnej diagnozie i naprawa jest w trakcie realizacji. Na pytanie o termin pan się wił i używał magicznej formułki - "... naprawa jest w trakcie". Rzućcie proszę okiem do swoich papierów i dajcie znać co oni o terminach piszą, chcę mieć konkretny argument przy następnej rozmowie.
Ostatnio zmieniony przez jacekp1313 2014-08-27, 10:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tendeusz
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 5
Wysłany: 2014-08-26, 22:36   

Biperek ! Nie chce Cię martwić ale miesiąc masz bankowy. Piszą o 14 dniach ale to bzdura. Sam przeszedłem tą ciernistą drogę naprawy gwarancyjnej. W zeszłym roku. Reklamowałem mój GPS NavRoad VIVO S na drugi dzień po kupnie z powodu błyskawicznie rozładowującej się baterii. Po 8 godz. od pełnego naładowania bateria rozładowywała się do „zera”. Po prawie miesiącu otrzymałem urządzenie z powrotem z adnotacją, cytuję : „przegląd: test działania baterii, urządzenie działa prawidłowo – reklamacja nieuzasadniona. ”Koniec cytatu. Mimo , że w protokóle reklamacyjnym było napisane ; „ po całonocnym ładowaniu akumulatora (8 godzin), bateria rozładowała się w kilka godzin przy wyłączonej nawigacji. Bateria trzyma za krótko.” Do protokołu dołączone były dwa zdjęcia stanu naładowania – wykonane w odstępie 6-ciu godzin, wykonane przez kierownika stoiska sklepu gdzie kupowałem VVO. Pomogło tyle …. co umarłemu kadzidło. Przecież ja reklamowałem akumulator a nie czy urządzenie działa prawidłowo. W gwarancji zastrzeżone jest : „serwis gwarancyjny realizowany jest wyłącznie przez firmę Jamicon”. A w jaki sposób ona załatwia reklamacje, to sobie możesz poczytać w necie. Po tygodniu od złożenia sprzętu do reklamacji dzwoniłem do Jamiconu. Okazało się, że mojego GPSu jeszcze nie ma . Utknął w magazynie w Warszawie (!!) Paranoją jest to, że mieszkam w Gliwicach - a do Katowic gdzie jest Jamicon, mam 22 km. Sprzęt jest wysyłany do Warszawy a potem do Katowic. Po naprawie gwarancyjnej droga odwrotna. Katowice – Warszawa – Gliwice. A to trwa i trwa. Po dwóch tygodniach od wysyłki dzwoniąc do Jamiconu dowiedziałem się , że urządzenie jest w trakcie naprawy. i prowadzone są badania. Po następnym tygodniu na mój telefon usłyszałem taką samą odpowiedź. A po miesiącu urządzenie otrzymałem z powrotem z adnotacją jak wyżej. Kierownik sklepu jak mu pokazałem protokół naprawy , wyraził się tak, że … nie będę cytował. Dlatego Kolego - musisz się uzbroić w cierpliwość.
 
 
biperek
Waypoint


Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 54
Wysłany: 2014-08-27, 09:10   

Mi reklamację podobno uznali (taką informację uzyskałem przez telefon). Sprzęt jest u serwisantów i podobno do końca sierpnia mają naprawić, tak więc twoja informacja o miesiącu się potwierdza. Oczywiście o ile zrobią. Pożyjemy zobaczymy. Głównie jestem ciekaw efektu, bo sprzęt niby działa, ale był strasznie niepewny, gdyż potrafił wariować w czasie nawigowania. Sygnał z satelitów był niestabilny i w ogóle nie nawiązywał połączenia z Glonass.
 
 
tendeusz
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 5
Wysłany: 2014-08-27, 12:02   

No rozpętała się burza na temat firmy Jamicon oraz GPSów marki NavRoad.
Z olbrzymią uwagą przeczytałem wypowiedzi kolegów : „jacekp1313” oraz”T34”. O ile z wypowiedziami „jacekp1313” całkowicie się zgadzam, natomiast z „T34” absolutnie nie. Pierwszy z nich rzeczowo podchodzi do tematu posługując się niejednokrotnie konkretnymi danymi. Drugi natomiast , to praktycznie hymn pochwalny o firmie Jamicon. Jeśli nie jest jej pracownikiem to chyba nie reklamował jakiejś poważniejszej usterki w GPSie . Miałem „przyjemność” zareklamować w zeszłym roku NavRoad VIVO S z powodu bardzo szybko rozładowującej się baterii. Nie będę wdawał się w szczegóły bo i wcześniej i obecnie ( odpowiadałem „biperkowi” na temat czasu naprawy) opisywałem z grubsza problem. Mam na temat Jamiconu swoje , bardzo złe zdanie. Jako jedyny serwis urządzeń NavRoad (zastrzeżone w gwarancji ) traktuje klientów delikatnie mówiąc - z buta. Wiarygodność i fachowość firmy to osobny temat. Na zakończenie dołączam fotkę z mojego VIVO po to aby kolega „T34” przekonał się jak to Jamicon produkuje GPSy i daje zatrudnienie Polakom. Pozdro. - dla wszystkich.

[URL=http:// images69.fotosik.pl/122/ad4f641d41631380.jpg] [/URL]
 
 
biperek
Waypoint


Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 54
Wysłany: 2014-08-27, 12:09   

To, że polska jest tylko marka rozstrzygnęliśmy już dawno, miejsce produkcji w dzisiejszych czasach nie jest wyznacznikiem pochodzenia i nie tu tkwi problem.
Zobaczymy ile da się wycisnąć z ich produktu po powrocie z serwisu.
Ostatnio zmieniony przez biperek 2014-08-27, 12:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Administracja nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
Administracja Forum nie przekazuje informacji odnośnie użytkowników instytucjom, firmom, osobom prywatnym etc.
Hasła są szyfrowane w bazie danych, a numery IP są tylko i wyłącznie do wglądu Administracji.
Jeżeli znalazłeś na forum wiadomość, która narusza Twoje dobra osobiste, prosimy o kontakt.

Kopiowanie treści forum bez zgody administracji zabronione!

Copyright © 2022 | www.my-navia.pl | ® Wszelkie prawa zastrzeżone


phpBB by przemo