|
My Navia
|
Przesunięty przez: harry 2010-09-09, 11:59 |
NAVIGON 70/71 Plus - aktualizacja map i programu |
Autor |
Wiadomość |
Suzeja
Azymut

|
Wysłany: 2010-09-09, 11:18 NAVIGON 70/71 Plus - aktualizacja map i programu
|
|
|
Wczoraj kupiłam, sprzedawca zamontował i dojechałam do Białegostoku
Nie mam doświadczenia w jeździe po dużych miastach, ani w użytkowaniu tego typu urządzeń... Niestety zgubiłam się, nawigacja podawała już w mieście błędne polecenia (prawdopodobnie nieaktualna mapa) albo urządzenie nie dla blondynki
Proszę o pomoc, co mam z tym zrobić, jak aktualizować, jak ustawić asystenta pasa, co zrobić jak się ustrojstwo zablokuje (bo tak było przy wyjeździe z Białego) |
Ostatnio zmieniony przez jacekp1313 2014-02-05, 18:59, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
jacekp1313
Maestro GPS Samsug+NaviExpert

Pomógł: 529 razy Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 18790 Skąd: 3City
|
Wysłany: 2010-09-10, 20:52
|
|
|
Jaki program nawigacyjny? |
|
 |
Suzeja
Azymut

|
Wysłany: 2010-09-10, 22:08
|
|
|
jacekp1313 napisał/a: | Jaki program nawigacyjny? |
Przykro mi bardzo, ale masz pan do czynienie z blondynką, to jest jeszcze jakiś program ???
Może powinnam coś poczytać, tylko gdzie ?? |
|
|
|
 |
jacekp1313
Maestro GPS Samsug+NaviExpert

Pomógł: 529 razy Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 18790 Skąd: 3City
|
Wysłany: 2010-09-10, 22:49
|
|
|
Navigon70 to urządzenie.
Program nawigacyjny to to, co widać na ekranie (mapa) i gada o zakrętach
Jeśli nowe urządzenie, to na pewno masz program NAVIGON (stąd pomyłka - takie same nazwy softu i sprzętu). Gdzieś w opcjach powinnaś znaleźć wersje programu - łatwiej będzie odszukać właściwy wątek w dziale http://www.my-navia.pl/viewforum.php?f=51
P.S. Na forum wszyscy jesteśmy na ty |
|
 |
Suzeja
Azymut

|
Wysłany: 2010-09-11, 17:23
|
|
|
Dziękuję za podpowiedź
Pewna nie jestem ale po połączeniu się z Navigon fresh i zalogowaniu mam min. coś takiego NAVIGON PL70 Wersja 7.6.4 ... czy to jest ten program?