Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: jacekp1313
2011-07-12, 18:59
Medion 515 odblokowanie, programy nawigacyjne
Autor Wiadomość
Mariuz 
Waypoint
MM517 515T 35.0

Wysłany: 2008-08-04, 12:11   Medion 515 odblokowanie, programy nawigacyjne

Witam. Jako, ze jestem początkujący, to moje zmagania dla niektórych mogą wydawać się śmieszne ;) No ale może niektórych natchnie, a komuś nawet pomoże... W każdym razie chciałbym podzielić się moją ścieżką ;)

Na pierwszy ogień poszedł rejestr... Standardowa podmiana Launch80 na wpis explorer.exe
Med krzyczał o błędzie explorer.exe. Nie dziwne, skoro explorer był uruchamiany w lauch50. W związku z tym launch80 wywaliłem.

Myślałem, że med po prostu się wiesza przy ładowaniu systemu, ale dźwięk klikania kazał mi podejrzewać, ze explorer się uruchamia, ale jest okrojony tylko do pokazywania tapety.

Po dłuższych kombinacjach postanowiłem przestać szukać explorera na podmianę i wrzuciłem total commandera (instalacja przez AS). I ku mojemu zdziwieniu na pulpicie pokazała się ikonka... Co prawda nie szło jej kliknąć, ale była! Po zmianie w rejestrze wpisu launch80 (dokładnie ponownym utworzeniu wpisu z wartością wskazującą na Totalcomm) Moim oczom ukazała się lista folderów :D

zdjęcie przedstawia filemanCE, gdyż nie chce mi się znów instalować totalcomm tylko dla jednego screena...

Potem się okazało, że jednak nie potrafię uruchomić paska zadań. Więc poszedłem inną drogą... Uruchomiłem bezpośrednio Automapę wpisem do launch80.

Prawidłowa konfiguracja dla GPS'ów mediona (przynajmniej dla mdpna515 i mdpna300):