My Navia Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

 Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
Visual GPSce
Autor Wiadomość
Luccas
GPS instruktor


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 591
Wysłany: 2007-10-31, 00:11   Visual GPSce

Program: Visual GPSce
Typ instalacji: przegraj na karte i uruchom

Krotki opis: kilka ciekawych funkcji wizualizujacych dane z gpsu

------> sciagnij <-------

Opis instalacji: sciagnij, rozpakuj i przegraj na karte. Po uruchomieniu pojawi sie blad, klikamy ok.... Nastepnie konfigurujemy GPS:

1. Wybieramy Connect -> Serial Port (comm port)
2. Ustawiamy Port: Com7 - Drivers\Builtin\GPS Baud: 4800
3. Zatwierdzamy zmiany

Screen003.jpg
Plik ściągnięto 12263 raz(y) 44,75 KB

Screen002.jpg
Plik ściągnięto 12263 raz(y) 38,77 KB

 
 
 
maxpl
GPS instruktor



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 685
Wysłany: 2007-10-31, 22:22   

Ciekawe po co tyle słupków na satelity :lol: nie wiem jakbyś się starał to i tak tyle nigdy nie będziesz miał :mrgreen: ale programik fajowski a nowsza wersja jeszcze lepsza.
A tu wcześniejszy post http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=609
_________________
Jeżeli myślisz, że jesteś "cienki" to nie jesteś sam. Każdy kto tu trafi stanie się ekspertem tylko musisz dużo czytać zanim zadasz pytanie.
 
 
silvertuchola 
Waypoint
Głodny wiedzy



Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 39
Skąd: Bydgoszcz / Tuchola
Wysłany: 2009-02-14, 22:57   Porty uzywane przez nawigacje

Witam!

Zalozylem temat poniewaz szukam rozwiazania problemu opisanego pod adresem: http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=7923 .

Szukam programu ktory potrafi pokazac jaki program w danej chwili korzysta z portu laczacego nawigacje z satelita (byc moze jakis proces blokuje mi port).

Oto screenshot z programu VisualGPSce. Widzi 17 satelit nie laczy sie z zadna.

display_1.jpg
Plik ściągnięto 11995 raz(y) 12,82 KB

 
 
 
Wedrowca 
Maestro GPS



Pomógł: 144 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2733
Skąd: się wziął kosmos?
Wysłany: 2009-02-16, 07:44   

Coś z softem masz nie tak. 17-tu NIGDY nie będzie widział, bo tylu nad głową nie masz za jednym razem. Jeśli naprawde zobaczy satelity, to się z nimi połączy. nie ma tak, że sat widzi ale nie łączy. Widzenie to połączenie.
_________________
Longhorn 950, GOCLEVER 4335, LARK 35.0 v1.0, LG L3
Pentagram P3106+K750i/K800i/W995+TrekBuddy
 
 
silvertuchola 
Waypoint
Głodny wiedzy



Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 39
Skąd: Bydgoszcz / Tuchola
Wysłany: 2009-02-16, 09:23   

Wedrowca napisał/a:
Coś z softem masz nie tak. 17-tu NIGDY nie będzie widział, bo tylu nad głową nie masz za jednym razem. Jeśli naprawde zobaczy satelity, to się z nimi połączy. nie ma tak, że sat widzi ale nie łączy. Widzenie to połączenie.


17 widzi ale zdarza sie ze pokazuje 22. Jakis pomysl na naprawe tego problemu?
_________________
1. Navia nv35 (zgon 17.02.2009)
2. Lark 35.6
 
 
 
Sance 
Maestro GPS
Pulpit maniac



Pomógł: 142 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 2755
Skąd: marchewkowe pole
Wysłany: 2009-02-16, 14:06   

silvertuchola napisał/a:
Wedrowca napisał/a:
Coś z softem masz nie tak. 17-tu NIGDY nie będzie widział, bo tylu nad głową nie masz za jednym razem. Jeśli naprawde zobaczy satelity, to się z nimi połączy. nie ma tak, że sat widzi ale nie łączy. Widzenie to połączenie.


17 widzi ale zdarza sie ze pokazuje 22. Jakis pomysl na naprawe tego problemu?


Proponuje zainstalować cyrylice prawdopodobnie komunikuje się z rosyjskimi satelitami szpiegowskimi;)
a na serio odpal am i sprawdzaj porty jak znajdzie ci port i powie ze nie może znaleźć sygnału a GPS będzie miał wykryty (np na com 2) będzie to oznaczało że coś blokuje port
(tak jest np z prędkościomierzem w niektórych programach do zmiany pulpitu)
_________________
Używaj przycisku "pomógł"
Moje"maleństwa"
 
 
 
Mila1987 
azymut


Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 3
Wysłany: 2009-02-16, 22:49   

Witam wszystkich, jesli moge to sie dolacze do prosby @silvertuchola poniewaz mam ten sam problem, nie widzi mi satelit, bawilem sie portami w AM i w iGo8, odbiornik znajduje ale satelit nie widzi


Dodano 16.02.09 22:59:

Niewiem ile jest satelit, niechce nic mowic ale czasem to mi pokazuje nawet 25. Zazwyczaj to mam 0, wiec potym co piszesz to juz sam niewiem ale wracajac do tematu, kto ma jakies pomysly na rozwiazanie tego problemu... a sprzet to Blaupunkt LUCCA 3.3CC

DSC01160.JPG
Plik ściągnięto 11905 raz(y) 14,21 KB

Ostatnio zmieniony przez Mila1987 2009-02-17, 00:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
skorik 
Navi Expert



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 386
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-02-16, 22:53   

A nie jest tak że w skład systemu GPS wchodzi 24 satelity krążące dookoła ziemi. Wychodzi na to że masz super sprzęt i "widzi" satelity z drugiej strony naszego globu :lol:
_________________
GoClever 4330A

Moje menu:
 
 
Hukkle
Maestro GPS
Akira512



Pomógł: 87 razy
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 2777
Skąd: 52.8 17.2
Wysłany: 2009-02-17, 05:07   

Mila1987 napisał/a:
Niewiem ile jest satelit, niechce nic mowic ale czasem to mi pokazuje nawet 25.

Sytem GPS aktualnie składa się z 28 satelit choć kilka pracuje tylko w trybie testowym. Okrążaja one Ziemię mniej więcej w 24 godziny. Przy odrobinie szczęścia masz możliwość w ciągu kilku dni odnotowaną możliwość zobaczenia ich wszystkich a tych ze zmienną charakterystyką sygnału nawet kilkakrotnie.
Jest to błąd zapisu logu w VisualGPSce ale nie przeszkadza to w poprawnym działaniu programu. Jeśli jednak komuś przeszkadza że w głębokiej piwnicy "widzi" 32 satelity to jest na to lekarstwo. Można ustawić "na sztywno" wielkość zapisywanego pliku logu - http://forum.xda-develope...d.php?p=3030066
_________________
Jeśli nie wiesz - czytaj FAQ
Jeśli chcesz by inni wiedzieli - napisz w FAQ-propozycje
Jeśli pomogłem, nie klikaj "Pomógł" - pomóż komuś innemu
 
 
silvertuchola 
Waypoint
Głodny wiedzy



Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 39
Skąd: Bydgoszcz / Tuchola
Wysłany: 2009-02-17, 07:45   

Hukkle napisał/a:
Jest to błąd zapisu logu w VisualGPSce ale nie przeszkadza to w poprawnym działaniu programu.


Ok. Wychodzi wiec na to ze nie tylko VisualGPSce kozysta z tego pliku, bo GPS Speed Sentry rowniez pokazuje mi podobnie astronomiczna liczbe satelitow. Powoli mi rece opadaja.

Ktory klucz/wpis w rejestrze moze odpowiadac za polaczenie z satelita? Zaczynam grzebac w rejestrze a ze nie bede przywracal masowo, chcialbym sie skupic na konkretach.

Dodano: 17.02.2009

Dla mnie temat sie wyczerpal. Zmienilem nawigacje. Dziekuje za porady
_________________
1. Navia nv35 (zgon 17.02.2009)
2. Lark 35.6
 
 
 
speedblues
Waypoint



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 40
Wysłany: 2009-07-08, 13:47   Problem z programem VisualGPS

Apteczkę rozpakowałem na kartę SD. Na początku problem polegał na braku bibliotek. Po uruchomieniu programu Depends uzupełniłem biblioteki o AYGSHELL.DLL, COMMCTRL.DLL i COREDLL.DLL.

Program się odpala ale... no własnie jak widać na załączonym obrazku



nie można zamknąć okna. Próbowałem programem Move ale nie pomogło.

Może znacie jakieś rozwiązania problemu.

/Urządzenie to Lark 35.6/
 
 
Sance 
Maestro GPS
Pulpit maniac



Pomógł: 142 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 2755
Skąd: marchewkowe pole
Wysłany: 2009-07-10, 07:20   

Poszukaj innej AYGSHELL.DLL
_________________
Używaj przycisku "pomógł"
Moje"maleństwa"
 
 
 
speedblues
Waypoint



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 40
Wysłany: 2009-07-10, 07:50   

Masz rację pomogło dzięki.
 
 
renron 
Maestro GPS



Pomógł: 639 razy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 8836
Wysłany: 2009-07-10, 07:52   

speedblues napisał/a:
Może znacie jakieś rozwiązania problemu.

Pod tym linkiem masz paczkę z .dll, są tam między innymi dwa pliki AYGSHELL.DLL, może Ci to pomoże i będzie dla potomnych. :lol:
http://odsiebie.com/pokaz/4106215---c60c.html
_________________
Peiying 4301 WinCe 5.0 - AM 6.16
 
 
bpjl
Waypoint



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 172
Wysłany: 2011-07-30, 18:25   

A co z takim problemem?

Odpaliłem program i chciałbym wejść w "Connect", żeby ustawić parametry GPS, ale za żadne skarby nie mogę go kliknąć. Klikalny jest tylko "Temp" który wyłącza mi programik oraz "?".


Zasadniczo to zalezy mi tylko na uśrednionych statystykach odczytu więc nie muszę mieć tego akurat softu. Podpowiecie jakiś inny program do uśredniania odczytu pozycji?
_________________
http://taczkarunners.pl - http://bpjl.digart.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 16