Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
23 lipca 2007 NEWS
Autor Wiadomość
navigator
Administrator


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 722
Wysłany: 2007-07-23, 21:09   23 lipca 2007 NEWS

Dzień się jeszcze nie skończył a My już mamy kilka dobrych wieści :

1) Pulpit NAVIA - odblokowane.
user wiczy dzięki dociekliwości innych userów wypichcił przepis na odblokowanie PULPITU NAVI .

2) Zmiana szatki graficznej forum.
- projekt :user dzwonek
- dopasowane skrypciarskie : user maxpl

oczywiście nie uważamy sprawy za zakończoną - zachecam do dalszego wysiłku :)

3) Kilka dni funkcjonowania forum :
- ponad 40 zarejestrowanych i aktywnych userów\
- prawie 200 postów : pulpit, programy, inne
- pierwszy apetyt zaspokojony. Teraz zapewne zacznie się obracanie ekranu, poszukiwanie wartościowego softu, rozszerzanie możliwości systemowych.

4) Sprawny Zarząd - kasuje, przenosi, upomina czyli jest OK!

Czyli dzięki i do roboty...
 
 
mtr888 
Waypoint
NOKIA 6210 Navigator



Wiek: 41
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 70
Skąd: Lubin
Wysłany: 2007-07-24, 00:56   

Gratuluje !! Mam nadzieje ze moze i ja sie kiedys na cos moze przydam :)
_________________
NOKIA 6210 Naigator (Nokia Maps)
 
 
 
kakalia
Waypoint



Wiek: 45
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 41
Skąd: Katowice
Wysłany: 2007-07-24, 20:47   

Ja mam w zanadzu mase modingu dla tego cuda, byc moze uda sie przenosic aplikacje dzialajace w XP na NAVIE :).

Oto co sie pojawi odemnie w ciagu najblizszych tygodni.

1. Nowa kompilacja systemu - obecnie juz jest, WIN CE ma wbudowanego MS Office Viewera, WMedia Payer (Mp3, mpg.., itp), AcrobatReader, InternetExplorela, NotePada i jeszcze kilka innych pozycji ale o tym pozniej jak zostanie upublicznione. Obraz systemu nk.bin zajmuje 28MB w pamieci ROM wiec jest jeszcze sporo miejsca do wykorzystania. Jedynym problemem jest obecnie prawidlowe funkcjonowanie GPS z tym mam problem, jak sie uporam przedstawie opis jak wgrac nowy system do NAVI:)

2. Moding Sprzetu

- wymiana akumulatorow na wersje o kilkikrotnie wiekszej pojemnosci
- aktywacja IRDY, mozliwosc dolozenia Bluetooth'a (niestety z WIFI bedzie problem)
- dolozenie pamieci RAM (bardzo prosta operacja :))

Jestem otwarty na nowe propozycje.
_________________
MODERATOR NAVIA

http://navia.by.ru/ Site is upgrading...
NAVIA GPS z Biedroneczki - czytac zanim zaczniecie zadawac pytania.
 
 
thor
Waypoint


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 20
Wysłany: 2007-07-24, 20:56   

Zapowiada sie nie lada uczta dla milosnikow Navi :-D
 
 
livefr@g 
Waypoint



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 86
Wysłany: 2007-07-24, 22:43   

Szczęka opada. Oj będzie się działo!!!

navia.jpg
Plik ściągnięto 3297 raz(y) 3,2 KB

 
 
Skora 
młodszy inspektor GPS


Wiek: 60
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 5
Wysłany: 2007-07-28, 15:11   

Nic tylko zacierać rączki i wychwalać Biedroneczkę :lol:
 
 
mtr888 
Waypoint
NOKIA 6210 Navigator



Wiek: 41
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 70
Skąd: Lubin
Wysłany: 2007-07-28, 23:49   

kakalia napisał/a:
mozliwosc dolozenia Bluetooth'a



Szczerze bardzo mnie to wlasnie interesuje. Wiesz juz moze cos wiecej na ten temat ?? Jakie beda mozliwosci po sparowaniu z telefonem ??
_________________
NOKIA 6210 Naigator (Nokia Maps)
 
 
 
etylina
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-31, 20:17   

Czy może coś się urodziło z obiecanych rzeczy ???
Zniecierpliwiony...
 
 
dzwonek 
Waypoint



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 173
Wysłany: 2007-08-01, 23:58   

kakalia napisał/a:
aktywacja IRDY,


Ja czekam na to już nawet sam próbowałem w rejestrze zmieniać wpisy ale nic z tego nie wychodziło>? A może to trzeba ingerować w środek sprzętu ???:)
_________________
NAVIA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nasi znajomi:
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12