Dziwna usterka. |
Autor |
Wiadomość |
zbyszek102
młodszy inspektor GPS zbyszek

Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 13
|
Wysłany: 2018-08-09, 15:06 Dziwna usterka.
|
|
|
Czy jest na to jakaś rada?
Otóż posiadam MX4. Kilka lat było ok. Ostatnio podczas długiej podróży nagle nie mogłem nic kliknąc z boku ekranu. Na ekranie wszystko ok. W środku ekranu na wszystko klikam i dziala a ikonki umiejscowione na krańcach bocznych nie działają. Tzn. jak na nie kliknę , to uruchamia się wcześniejsza ikonka ( ta sąsiednia bliżej środka). Z obu stron tak samo. Tak jakby ekran się rozjechał z tym, ze obraz normalny ale tak jakbym musiał kliknąć już poza ramką. W ustawieniach też nic się nie da zmienić bo strzałki kierujące do ustawień są na skraju ekranu i już nie reagują tylko włącza się ikonka wcześniejsza. Nie jest to raczej wina Igo na karcie bo po wyjęciu jej to samo dzieje sie na samym urządzeniu.
Dobrze, że miałem zapasową nawigacją, to jakoś dojechałem.
Czy to już do wyrzucenia? |
|
|
|
 |
no_taki
Maestro GPS


Pomógł: 80 razy Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 6798 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 2018-08-09, 15:53
|
|
|
kalibrowałeś urządzenie ?
Cos zmieniales w programach przed tą usterką ( cokolwiek ) ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszek102
młodszy inspektor GPS zbyszek

Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 13
|
Wysłany: 2018-08-10, 09:40
|
|
|
Nic nie robiłem. To było w czasie podróży ( 2000 km.) Najpierw musiałem kilka razy próbować żeby zaskoczyła boczna ikonka , a później już wcale. Musiałem zmienić urządzenie. Do kalibracji się nie dostanę bo żeby się dostać muszę kliknąć na skrajną ikonkę i lipa. |
|
|
|
 |
jacekp1313
Maestro GPS T700+NE

Pomógł: 529 razy Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 18888 Skąd: 3City
|
|
|
|
 |
zbyszek102
młodszy inspektor GPS zbyszek

Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 13
|
Wysłany: 2018-08-13, 11:16
|
|
|
Pomysł może i niezły. Lecz niestety za nic nie mogę połączyć się z centrum obsługi urządzeń z systemem ............ Instalowałem już różne wersje i na dwóch laptopach ( windows 7 ultimate i profesional) i kicha....połączenia brak. Chyba się muszę poddać. Ale dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
jerzy3311
Waypoint

Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 137
|
Wysłany: 2018-08-13, 13:36
|
|
|
zbyszek102 napisał/a: | Instalowałem już różne wersje i na dwóch laptopach ( windows 7 ultimate i profesional) i kicha....połączenia brak |
Spróbuj na laptopie z systemem Windows XP /może ktoś ze znajomych posiada taki zabytek/ gdyż na nowszych systemach może być problem z uruchomieniem MyMobilera. |
_________________ Był Lark 43.1, jest Modecom MX2 i MX3 |
|
|
|
 |
Google
Maestro GPS


Pomógł: 36 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 2390 Skąd: Google
|
Wysłany: 2018-08-13, 21:38
|
|
|
zbyszek102 napisał/a: | Lecz niestety za nic nie mogę połączyć się z centrum obsługi urządzeń z systemem | Zobacz czy to u ciebie zadziała. U mnie na Win 10 64bit był problem gdyż Microsoft coś po blokował w systemie i Centrum Mobilne nie chciało działać . Dopiero po tym http://hostuje.net/file.p...b47a047f603da03 działa . Nawet My Mobiler działa :
 |
_________________ Poradniki
 |
|
|
|
 |
jestem_ktoś
Maestro GPS

Pomógł: 259 razy Dołączył: 28 Paź 2009 Posty: 9634
|
Wysłany: 2018-08-14, 06:10
|
|
|
Ale aby ActiveSync czy MobileDevicecenter działało, nawigacja musi byc w trybie AS, a nie USB.
A sporo osób przełącza w ten drugi, dla szybszego kopiowania plików.
Jeszcze jedno - czy komputer w ogóle widiz urządzenie? |
_________________ Nie pomagam na PW
SITE:MY-NAVIA.PL xxx w googlach prawdę Ci powie |
|
|
|
 |
zbyszek102
młodszy inspektor GPS zbyszek

Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 13
|
Wysłany: 2018-08-14, 11:00
|
|
|
Komputer oczywiscie widzi urządzenie ale połączenia z centrum nie ma.
Ten plik z postu powyżej jest chyba uszkodzony. |
|
|
|
 |
Google
Maestro GPS


Pomógł: 36 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 2390 Skąd: Google
|
|
|
|
 |
no_taki
Maestro GPS


Pomógł: 80 razy Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 6798 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 2018-08-15, 09:47
|
|
|
Wiesz co , zadzwoń na wsparcie modecoma , czy napisz do nich opisując problem.
Zobaczymy co Ci podpowiedzą.
Problem BYĆ MOŻE rozwiązaloby wgranie nowego firmware, ale tu tez nie wiem, czy bęziesz w stanie kliknąć w ekran odpowiednio, choc, JAK MI SIĘ WYDAJE instalator ma wlasny system i omija zapisane w urzadzeniu informacje.
Ale to najlepiej z serwisem dogadac |
_________________
 |
|
|
|
 |
Google
Maestro GPS


Pomógł: 36 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 2390 Skąd: Google
|
Wysłany: 2018-08-15, 10:59
|
|
|
Ja jeszcze zaproponuję rozładowanie urządzenia do kompletnego zera . Ale to musi być tak aby bateria prawie zdechła . Jak miałem problem z dotykiem w swoim larku ten sposób się udał. |
_________________ Poradniki
 |
|
|
|
 |
no_taki
Maestro GPS


Pomógł: 80 razy Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 6798 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 2018-08-15, 13:52
|
|
|
geranium napisał/a: | a co się stanie po przekopiowaniu poprawnych plików do urządzenia ? |
Jesli dane kalibracyjne sa tam zapisywane - pomoże.
Ale jesli sa zapisywane w rejestrze .............. |
_________________
 |
|
|
|
 |
___Olivia_
Maestro GPS

Pomogła: 183 razy Wiek: 29 Dołączyła: 19 Gru 2009 Posty: 4560 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2018-08-15, 14:09
|
|
|
Nie ma co tu się rozpisywać. Wystarczy pobrać ze strony Modecom Firmware i wgrać, a problem zniknie.
http://modecom.com/pl/centrum-pobierania/ |
_________________ Nawigacja, to sztuka jedyna, niepowtarzalna bez kopi, backupów, ale codziennie aktualizowana. |
|
|
|
 |
no_taki
Maestro GPS


Pomógł: 80 razy Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 6798 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 2018-08-15, 14:13
|
|
|
Olivia.... zniknie.. o ile kolega bedzie w stanie prawidlowo kliknąć w to co trzeba |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|