Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: jacekp1313
2016-01-02, 14:44
Navroad Vivo S6 połączenie z telefonem
Autor Wiadomość
mareky 
Waypoint


Wiek: 47
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 33
Wysłany: 2014-06-29, 14:52   Vivo S6 +bluetooth

po sparowaniu nawigacji z telefonem Nokia C5 nie mogę pobrać listy kontaktów . Wyskakuje komunikat że telefon nie obsługuje synchronizacji kontaktów a to nie prawda gdyż w poprzedniej nawigacji nie ma żadnego problemu . Telefon łączy się również bez problemu z nawigacjami Modecomu sprawdzone w sklepie . Proszę o pomoc .
 
 
kaczyni666
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 5
Wysłany: 2014-08-29, 08:53   Navroad Vivo S6 połączenie z telefonem

Czy ktoś wie jak połączyć nawigację z telefonem by mieć połączenie internetowe ?
Mam dwa telefony Sony Xperie V oraz Samsunga Core Plus.
Programem BlueDUN nadal się nie udaje, albo od razu rozłącza, albo wyświetla że łączy i wygląda jakby się zawieszał...
Ostatnio zmieniony przez jacekp1313 2016-02-22, 13:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
no_taki
Maestro GPS



Pomógł: 59 razy
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 5617
Wysłany: 2014-09-02, 15:35   

Może robisz bład z procedurą uruchamiania
Kolejnośc jest nastepujaca:
1.włączamy BT w nawigacji
2. właczamy BT w tel
3. uruchamiamy aplikację
4. parujemy tel. Jesli tel był wczesniej sparowany z navi, przed rozpoczeciem całej procedury usuwamy z nawi informacje o tel.
Po takim sparowaniu - kolejne parowania nie będa juz potrzebne

Być może także navi nie potrafi obsłuzyc protokołu Twojego operatora.
Tutaj porozumiał bym się z supportem
P.S. Spróbowałbym uruchomnienia BT DUN na samsungu. Na tel. tego producenta udało mi się to bez problemu ( sieć plus )
_________________
Człowiek mądrzeje z wiekiem. Zazwyczaj jest to wieko od trumny.
 
 
kaczyni666
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 5
Wysłany: 2014-09-02, 15:50   

Wydaje mi się że operator tu nie ma nic do rzeczy, przynajmniej na etapie samego parowania.
Bo jak już sparuje i nie będę miał internetu to wtedy będzie coś z operatorem.

Niestety tak robiłem i nic, nie wiem czy nie zamieszałem w ustawieniach nawigacji.
Paruje mi telefon tylko do rozmów, problem jest z parowaniem do internetu.

pkt.3 uruchamiamy aplikację ? Tzn BT DUN ?

[ Dodano: 2014-09-02, 16:53 ]
Do tego jeszcze dochodzą kanały BT, nie wiem czy NavRoad nie jest ustawiony na jakiś jeden dokładny kanał...
 
 
no_taki
Maestro GPS



Pomógł: 59 razy
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 5617
Wysłany: 2014-09-02, 18:05   

kaczyni666 napisał/a:

pkt.3 uruchamiamy aplikację ? Tzn BT DUN ?

Pisze o uruchomieniu BlueDUN na tel.
Powtórzę :-)
Kolejnośc ma być taka: najpierw fizycznie uruchamiamy BT na obu urzadzeniach, potem uruchamiamy BlueDUN, a potem parujemy navi z tel. ( wpisywanie PIN i te sprawy )
Kazda inna kolejnośc jest błedna.
P.S Jak pisałem navi ma byc "czysta". Profil naszego tel ( o ile on na niej jest ) ma byc z niej usunięty
_________________
Człowiek mądrzeje z wiekiem. Zazwyczaj jest to wieko od trumny.
 
 
kaczyni666
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 5
Wysłany: 2014-09-03, 09:34   

A możesz mi podać ustawienia APN dla sieci w nawigacji ?
Ponieważ nie wiem czy nie namieszałem, czy tam trzeba podać nr telefonu ?
 
 
no_taki
Maestro GPS



Pomógł: 59 razy
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 5617
Wysłany: 2014-09-03, 11:48   

Niestety nie mam navigona, tylko modecoma.. u mnie dla Plusa jest tak:

Operator : Plus
APN: Internet
Number Tel. : *99***1#
Uzytkownik : plusgsm
Hasło: plusgsm
_________________
Człowiek mądrzeje z wiekiem. Zazwyczaj jest to wieko od trumny.
 
 
kaczyni666
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 5
Wysłany: 2014-09-03, 12:36   

Właśnie zastanawiam się nad tym
*99***1#
a u mnie jest *99
gdzieś czytałem że trzeba podać swój numer i teraz nie wiem co tam trzeba podać :)
 
 
no_taki
Maestro GPS



Pomógł: 59 razy
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 5617
Wysłany: 2014-09-03, 15:02   

Myslę, ze najlepiej po prostu zadzwonić, czy wysłac @ do supportu.
Oni doskonale powinni to wiedzieć.
_________________
Człowiek mądrzeje z wiekiem. Zazwyczaj jest to wieko od trumny.
 
 
kaczyni666
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 5
Wysłany: 2014-09-03, 15:30   

Wielkie dzięki za udzielenie informacji :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nasi znajomi:
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 11