Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Mio Moov M610 programy nawigacyjne
Autor Wiadomość
jacekp1313 
Maestro GPS
Navit.T700+NaviExpert


Pomógł: 525 razy
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 18662
Wysłany: 2013-03-11, 21:54   

Sprawdź wszystkie pliki INI - niektóre panele maja kilka ekranów (i plików INI) z nawigacją

I co wpoisujesz?
_________________

 
 
aborygo
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 11
Wysłany: 2013-03-11, 22:05   

ok posprawdzam jutro dam odpowiedż dzięki narazie

[ Dodano: 2013-03-13, 18:42 ]
dzięki za pomoc był błąd w pliku ini od panelu
 
 
jacob555
azymut


Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 3
Wysłany: 2013-08-03, 23:37   Mio Moov M610 programy nawigacyjne

Witam

Odblokowałem sobie moje M610, udało się to bezproblemowo pakietem "pakiet odblokowujący mio m610(2).rar " http://chomikuj.pl/Iroshi/Nawigacje/Mio/M610. Działa świetnie. Ogarnąłem wyłączanie przyciskiem z pakietu "m610 unlock wyłącznik.rar ", ten sam link.

I do tej pory szło mi świetnie, aż przyszło do wgrywania map.

Drodzy koledzy, zbliża się czas wyjazdu, zostały niecałe 2 tygodnie, a walka z moim MIO zajmuje mi całe noce, a rezultatów jak nie było tak nie ma.

Potrzebuję przejazd przez Czechy, Austrię Słowenię i Chorwację. Automapa chyba odpada ze względu na wagę, moje MIO nie ma slotu kart pamięci, a wbudowanej jest zaledwie 1,7Gb.
Postanowiłem wgrać TomTom z mapą Central and Eastern Europe (niecałe 800Mb), lecz po wgraniu i aktywowaniu mapy aktywatorem wywala błąd "unable to start.... not enough memory is available". Sam TomTom (7.910) odpala elegancko, dopóki nie ma aktywowanej mapy.

Wobec tego pytanie - co począć? Jaką nawigację i jakie mapy powinienem zastosować, żeby przejechać tę trasę z moim MIO? I jak technicznie to rozwiązać?

Przeszukałem forum, ale nie znalazłem pomocy dla mnie. Jeśli coś przeoczyłem wskazane linki.

Z góry dziękuję za szybką pomoc.
Ostatnio zmieniony przez jacekp1313 2013-08-05, 06:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jestem_ktoś 
Maestro GPS


Pomógł: 259 razy
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 9556
Wysłany: 2013-08-04, 10:44   

O problemie małej pamięci jest wielki wątek w dziale o TT - przeczytaj go.

[ Dodano: 2013-08-04, 11:47 ]
Z Automapy mozna podczas instalacji 'wykroić" kawałek Europy, zobacz "[FAQ] Instalacja wybranego obszaru AutoMapy."
_________________
Nie pomagam na PW
SITE:MY-NAVIA.PL xxx w googlach prawdę Ci powie
 
 
jacob555
azymut


Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 3
Wysłany: 2013-08-04, 23:02   

Ooo, dzięki wielkie, to przeoczyłem przy szukaniu, żeby można było kawałek Automapy, nawet nie myślałem, że tak można.

Zrobiłem i śmiga aż miło.

Jeden problem jeszcze - Jak zrobić włączanie Automapy z tego przycisku z pulpitu, a nie z explorera? To już taka sprawa kosmetyczna.
 
 
jacekp1313 
Maestro GPS
Navit.T700+NaviExpert


Pomógł: 525 razy
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 18662
Wysłany: 2013-08-05, 06:25   

Popraw ścieżke dostępu w pliku *.ini w panelu - szczegóły http://www.my-navia.pl/vi...p=410878#410878 p.22b

[ Dodano: 2013-08-05, 07:26 ]
P.S. Poprawiłem tytuł na bardziej uniwersalny (był "Mio Moov M610 - dobór navi po odblokowaniu, problem z TomTom")
_________________

 
 
jacob555
azymut


Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 3
Wysłany: 2013-08-06, 12:39   

Dzięki za pomoc, wszystko już działa jak należy.

Dla potomnych:

-W Mio M610 GPS na porcie COM8 w AM
-w tym skrypcie odblokowującym, który użyłem zmiany ścieżki dostępu w pliku navi_blue.ini
 
 
peem92
azymut


Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 4
Wysłany: 2013-08-09, 17:01   Nowe mapy Mio Moov M610

Witam. To mój pierwszy post i proszę o wyrozumiałość.
Wiem że powinienem użyć wyszukiwarki i w ogóle ale jest to dla mnie pilna sprawa a internet jak na złość ledwo chodzi :(

Zakupiłem w tym tygodniu MIO MOOV M610, GPS jest nowy i w ogóle i ma jakąś mapę "Tele Atlas v11.1250". Nawigacja nie ostrzega mnie przed fotoradarami itp.

Moje pytanie brzmi czy można wrzucić jakąś dobrą (może darmową :)) mapę Polski i Czech?

Mógłby ktoś wytłumaczyć co i jak mam robić ? krok po kroku :)
 
 
jestem_ktoś 
Maestro GPS


Pomógł: 259 razy
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 9556
Wysłany: 2013-08-09, 17:44   

peem92 napisał/a:
czy można wrzucić
Tak. Ale ja proponowałbym instalowanie, przy wrzucaniu coś się może połamać :lol: e

peem92 napisał/a:
mapę Polski i Czech?
Mape do jakiego programu nawigacyjnego? Czym to sie rózni: http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=29094
_________________
Nie pomagam na PW
SITE:MY-NAVIA.PL xxx w googlach prawdę Ci powie
 
 
peem92
azymut


Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 4
Wysłany: 2013-08-09, 17:58   

Dobra... to jak coś to zainstaluję bo faktycznie szkoda połamać nowego GPS-a :)

Hmm... to raczej chodzi mi o jakiś program z dobrymi mapami :) co polecacie? jak dokładnie to ZAINSTALOWAĆ itp :) jestem laikiem a w ten weekend potrzebna mi nawigacja ;/
 
 
jacekp1313 
Maestro GPS
Navit.T700+NaviExpert


Pomógł: 525 razy
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 18662
Wysłany: 2013-08-09, 17:58   

Scaliłem dwa wątki o programach nawigacyjnych w tym modelu - przeczytaj od poczatku, powinno Ci sie rozjaśnić

[ Dodano: 2013-08-09, 19:07 ]
Chyba najlepiej będzie tak:
  • Zainstaluj jakis panel z tego wątku lub http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=34370
  • zainstaluj i spatchuj AutoMape EU na karcie lub pendrive (możesz wyciąć fragment Europy - tylko PL i Czechy, będzie miej zajmowała w pamięci). Poradnik w dziale o AM
  • skopiuj do Program Files w urządzeniu
  • popraw wpisy w INI w panelu - najlepiej przed wgraniem
Równie mało problemów stwarza Mireo - procedura podobna, tyle, że zamiast instalacji wystarczy kopiowanie gotowego programu i dodanie pliku z mapą
_________________

 
 
peem92
azymut


Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 4
Wysłany: 2013-08-09, 18:49   

Po podłączeniu nawigacji pod USB powinienem móc wejść normalnie przez mój komputer ?

ogólnie komputer nie rozpoznaje urządzenia i nie pojawia się nic w "Moim komputerze" i nie wiem jak włączyć zawartość nawigacji żeby podmienić te pliki i to odblokować :(

kurcze nie chciałbym nic zepsuć :mrgreen:
 
 
jestem_ktoś 
Maestro GPS


Pomógł: 259 razy
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 9556
Wysłany: 2013-08-09, 18:57   

http://www.my-navia.pl/vi...p=370442#370442
I kabel bezpośrednio do komputera, bez żadnego huba USB
_________________
Nie pomagam na PW
SITE:MY-NAVIA.PL xxx w googlach prawdę Ci powie
 
 
peem92
azymut


Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 4
Wysłany: 2013-08-09, 19:25   

podłączyłem, wykryło normalnie, przez MioMore Desktop mogę coś tam robić ale nadal nie wiem jak wejść na ten dysk :(

EDIT
udało się ! wykryło jako dodatkowy dysk :) mam ściągniętą jakąś paczkę do odblokowania (folder panel i programy) i gdzie dokładnie to wrzucić?

[ Dodano: 2013-08-10, 16:29 ]
ściąga mi się właśnie jakaś scrackowana automapa jak się ściągnie wystarczy to zainstalować tylko? potrzebuję na jutro nawigacji dlatego tak wam marudzę :)
 
 
madonzy
azymut


Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 3
Wysłany: 2014-03-09, 11:12   Autostart Automapy

Witam! Mam Mio Moov M610. Odblokowalem (panelem) i wgralem nawigacje AutoMapa. Teraz takie pytanko, jak zrobić Autostart dla Automapy? tzn zeby po włączeniu odrazu ładoła sie AutoMapa?
Zawartość pliku Autorun.inf :
Kod:

[autorun]
icon=mio.ico
label=Mio Moov M610
shellexecute=upgrade.htm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nasi znajomi:
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 11