Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: jacekp1313
2016-01-02, 14:38
Boot Screen - Ekran startowy w NavRoad Vivo S
Autor Wiadomość
meehoo 
Waypoint

Wysłany: 2013-07-10, 10:17   Boot Screen - Ekran startowy w NavRoad Vivo S

No więc jak w temacie.. szukam porady. Udało mi się już pojąć strukturę ukrytych partycji - są to ResidentFlash i ResidentFlash2 ... Menu łatwo powinno dać się zmienić - dam znać jak to skończę, ale pozostał ekran ładowania urządzenia.

Faktycznie w odróżnieniu od innych navi to ten ekran nie jest zły - napisałbym nawet, że jest całkiem ładny... ale ja MUSZĘ :) mieć swój ekran boot'ujący. Jestem nowicjuszem, ale próbuje jak mogę zgłębiać wiedzę na temat mojej navi. Zainstalowałem activeSync, CeregEdit i popatrzyłem w pliki.