Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Wybór nawigacji do 500-600 zł proszę o pomoc.
Autor Wiadomość
markomarecki 
młodszy inspektor GPS

Wysłany: 2008-02-18, 17:06   jaki gps kupić za 500 zł

Witam
jaki gps kupić za 500 zł czytałem juz mnustwo różnych opini i jestem nadal zielony w tym temacie myślałem o lark 35.1 potem 35.2 ,maxcom gps 35a pl a może coś tańszego jeśli będzie dobrze działać itd. Proszę poradżcie mi co jest ok no i by można było wgrać automape (słyszałem,że jest najlepsza co wy sądzicie)może jakąś inna mapkę która jest lepsza wy sie na tym zancie a ja jeszcze nigdy nie miałem takiego użądzenia w rekach

adas01 
GPS instruktor

Wysłany: 2008-02-18, 18:37   

z tych to tylko lark 35.1
na 35.2 nie wgrasz AM, a o maxcomie niewiele wiadomo (raczej to klon larka 35.2, więc AM też nie pójdzie)

markomarecki 
młodszy inspektor GPS

Wysłany: 2008-02-18, 18:53   

ok ale gdzieś czytałem,ze ma słaby procesor czy cos jak to użądzenie się zachowuje czy jest ok czy to co czytałem jest tylko chwytem reklamowym(czytałem to u gościa co sprzedaje 35.2 no i co do mapy to polecacie am no i ostatnie pytanko może navia lub akira czy jakoś tak to się zwie

navigator
Administrator

Wysłany: 2008-02-19, 00:14   

1. Windows CE 5.0
2. Możliwość odblokowania - prostota
3. Cena

ad1 . Bo na tym systemie można uruchomić np. AutoMapę 4
ad2. Im prostsze odblokowanie tym trudniej zrobić błąd. Dla "niewtajemniczonego" po 30 minutach jest free GPS. Przy pewnej wprawie można to osiągnąć po ok. 5 min.
ad3. zgodnie z zasadą po co przepłacać jeżeli w środku jest zawsze to samo ? Urządzenie z zegarem 300 MHz radzi sobie bez problemów z każdym programem nawigacyjnym.

Cytat:
i ostatnie pytanko może navia lub akira czy jakoś tak to się zwie