Ogłoszenie | Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN
|
Przesunięty przez: jacekp1313 2012-01-17, 17:52 |
LarkMap - problemy z aktualizacją/rejestracją |
Autor |
Wiadomość |
piopul
azymut

Dołączył: 25 Sty 2014 Posty: 3
|
Wysłany: 2014-01-25, 20:30 Lark Map Manager - problem
|
|
|
Witam serdecznie.
Chciał bym opisać swój problem i prosić o pomoc. Mianowicie zakupiłem przez internet na Allegro nawigację Lark 43.3 z mapą LarkMaps. Zarejestrowałem urządzenie i otrzymałem jedną aktualizację za free. Pobrałem ją na komputer i próbowałem uruchomić wszystko jest ok do momentu gdy mam wybór "zainstaluj aktualizacje" lub "dokonaj rejestracji" skoro już zarejestrowałem urządzenie to wybieram "instaluj aktualizację" i naciskan dale i w tym momencie lipa program Lark Map Manager się wiesza i nic nie idzie zrobić wyświetla się "brak odpowiedzi" i trzeba restartować całego kompa. Próbowałem kilkukrotnie usuwać program z kompa i instalować ponownie i lipa cały czas to samo.
Czy może ktoś mi pomóc rozwiązać ten problem?
Pozdrawiam
Piotr
- komputer system operacyjny Win 7
- przeglądarka Opera |
|
|
|
 |
adijos93
GPS instruktor

Pomógł: 1 raz Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 862 Skąd: zDolny Śląsk
|
Wysłany: 2014-01-25, 21:44
|
|
|
spróbuj tak:
po początkowym rozpakowaniu(rozpakuj do jakiegoś folderu może być domyślny,ale lepiej gdzieś gdzie będziesz pamiętał):
zachowaj się tak ja na obrazkach:
zamykamy instalację a następnie otwieramy folder gdzie wypakowywaliśmy instalkę:
Powinien znajdować się tam pliki + folder który kopiujemy:
dla Lark Map folder LarkMap
Następnie kopiujemy zawartość katalogu który wyżej wskazałem na swoje urządzenie
jeśli na pamięć wewnętrzna, będzie to residentflash lub nandflash, jeśli karta pamięci to sdmmc bądź inaczej ale podobnie.
po wszystkim uruchom instalator i spróbuj zarejestrować tylko,bez instalacji.
Ale tak szczerze LarkMap aktualnością,oraz funkcjami nie powala, osobiście polecam MapaMap lub Automapa,ale jak kto lubi. |
|
|
|
 |
piopul
azymut

Dołączył: 25 Sty 2014 Posty: 3
|
Wysłany: 2014-01-26, 01:03
|
|
|
Dzięki sedeczne. Właśnie robię tak jak opisałeś narazie idzie powoli ale idzie :) a co do LarkMap to wiem, że nie jest naj;epsza mam na drugim urządzeniu MapeMap ale urządzenie padło i napisałem do suuportu o przepisanie licencji a to u nich trwa :( a z czegoś muszę korzystać.
[ Dodano: 2014-01-26, 11:41 ]
Witam. Witam zrobiłem tak jak mi polecił adjos i aktualizacja zainstalowała się na urządzeniu jednakże gdy chciałem zrobić rejestrację danych wystepuje ten sam problem, program Lark Map Manager wiesz się i nic nie mogę zrobić :( w urządzeniu mam informację, że jest nowa mapa ale widnieje jako niezarejestrowana. :(
Proszę więc dalej o pomoc
Piotr |
|
|
|
 |
adijos93
GPS instruktor

Pomógł: 1 raz Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 862 Skąd: zDolny Śląsk
|
Wysłany: 2014-01-26, 17:41
|
|
|
spróbuj uruchomić jako administrator. Dezaktywuj też na chwilę antywirus. |
_________________ MapaMap Android PL+EU + Yanosik + NaviExpert: Xiaomi Redmi Note 7
MapaMap Win CE Europa ? : Lark 50.3 |
|
|
|
 |
Google
Maestro GPS


Pomógł: 36 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 2390 Skąd: Google
|
|
|
|
 |
piopul
azymut

Dołączył: 25 Sty 2014 Posty: 3
|
Wysłany: 2014-01-26, 19:07 Lark Map Manager - problem
|
|
|
No i lipa próbowałem robić na obydwa sposoby i du....... Manager cały czas się wiesz zaraz na poczatku:( co mogę jeszcze zrobić?
Piotr |
|
|
|
 |
adijos93
GPS instruktor

Pomógł: 1 raz Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 862 Skąd: zDolny Śląsk
|
Wysłany: 2014-01-26, 19:43
|
|
|
Google, a po to że antywirus może wykryć coś jako potencjalnie szkodliwy.
Raz miałem taki przypadek na bardzo starym już avascie. Instalator ściągnięty od producenta mi wywalał.
Ale to były czasy neta 256 ;D
[ Dodano: 2014-01-26, 19:45 ]
piopul,
Nie wiem spróbuj może uruchomić w trybie zgodności z win xp.
Nie mam na razie pomysłów. Sciagnales od tego czasu nową wersję instalki?? |
_________________ MapaMap Android PL+EU + Yanosik + NaviExpert: Xiaomi Redmi Note 7
MapaMap Win CE Europa ? : Lark 50.3 |
|
|
|
 |
Google
Maestro GPS


Pomógł: 36 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 2390 Skąd: Google
|
Wysłany: 2014-01-27, 10:34
|
|
|
piopul napisał/a: | Manager cały czas się wiesz zaraz na poczatku:( co mogę jeszcze zrobić? | Pobierz jeszcze raz , być może coś nie tak się ściągnęło i są problemy.
Zobaczę jak to teraz działa u siebie. Ściągnę ostatnią dostępna wersję na moim koncie .
[ Dodano: 2014-01-27, 10:44 ]
Ale urządzenie masz zarejestrowane ? Na swoim koncie jest jakiś poradnik ręcznego przypisania aktualizacji konta. http://download.navigo.pl...JI_DO_KONTA.pdf |
_________________ Poradniki
 |
|
|
|
 |
Adrianek89
azymut

Wiek: 31 Dołączył: 18 Lut 2014 Posty: 2
|
Wysłany: 2014-02-18, 19:22 Klucz aktualizacyjny?
|
|
|
Witam :) Jako nowy użytkownik prosze o wyrozumiałość. W dniu dzisiejszym zakupiłem nawigację Lark 43.3 i chciałem zaktualizować mapy, wszedłem na stronę larkmap itp, zarejestrowałem produkt dodałem go ogólnie wszystko dobrze, ściągnałem mapy i po wpisaniu adresu mailowego i klucza licencyjnego pokazuje sie komunikat że wystapił błąd połączenia z serwem i mam się upewnić czy mam poprawne połaczenie z netem które oczywiście mam. Znalazłem natomiast na swoim koncie na stronie lark zakładkę aktywacja danych i próbuję wpisać klucz licencyjny oraz klucz aktualizacyjny którego nie posiadam? Co w takiej sytuacji począć?Czy coś robię źlę? Prosiłbym o delikatne nakierowanie na dobry punkt, mam Win 7 32 bit. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Google
Maestro GPS


Pomógł: 36 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 2390 Skąd: Google
|
Wysłany: 2014-02-18, 19:43
|
|
|
Adrianek89 napisał/a: | i po wpisaniu adresu mailowego i klucza licencyjnego pokazuje sie komunikat że wystapił błąd połączenia z serwem i mam się upewnić czy mam poprawne połaczenie z netem które oczywiście mam. | Łączysz się poprzez modem GSM czy masz stałe łącze w domu. Z aktywacją jest tak że może na pocztę przyszło jakieś potwierdzenie i należy je kliknąć. Może leży w SPAMie . Dawno temu rejestrowałem Larka ale problemów jakie ty tu opisujesz nie miałem. |
_________________ Poradniki
 |
|
|
|
 |
Adrianek89
azymut

Wiek: 31 Dołączył: 18 Lut 2014 Posty: 2
|
Wysłany: 2014-02-18, 19:44
|
|
|
Mam stałe łącze po kablu a na poczte nic nie dostałem spam też pusty.
Edit: powiedzmy ze problem rozwiązany, wgrałem AM na karte i będę z niej korzystał :P |
|
|
|
 |
macasm
młodszy inspektor GPS

Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 6
|
Wysłany: 2014-04-22, 17:50
|
|
|
Witam i odkurzam temat, mam problem z Larkiem 43.3, konkretnie chodzi o rejestrację/logowanie na stronie Lark, otóż zapomniałem jakie mam hasło, wpisuję jednak poprawnie adres mailowy i poprawnie klucz licencyjny w celu odzyskania hasła, niestety cały czas wyskakuje mi komunikat "Błąd techniczny, skontaktuj się z obsługą", czy ktoś wie może o co chodzi? Na infolinię też się nie mogę dodzwonić... |
|
|
|
 |
Google
Maestro GPS


Pomógł: 36 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 2390 Skąd: Google
|
Wysłany: 2014-04-22, 18:55
|
|
|
Napisz do nich jak proszą . |
_________________ Poradniki
 |
|
|
|
 |
luki-987
azymut

Dołączył: 23 Kwi 2014 Posty: 3
|
Wysłany: 2014-04-23, 17:04
|
|
|
Witam,
Mam problem kupiłem nawigację lark freebird 50.8hd-dvr dostałem klucz do aktualizacji próbowałem aktualizować coś nie poszło z rejestracją wyskoczyło, że niby nie znaleziono zainstalowanej aplikacji i teraz jak jestem w głównym menu i klikam nawigacja to nic nie wyskakuje nic nie reaguje :( |
|
|
|
 |
macasm
młodszy inspektor GPS

Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 6
|
Wysłany: 2014-04-23, 17:47
|
|
|
Odnośnie mojego problemu dwa posty wyżej, zadzwoniłem na infolinię i Pan powiedział, że problem leży u nich, zresetował hasło i zalogowałem się bez problemu. Dziekuję za pomoc
[ Dodano: 2014-04-23, 19:57 ]
oczywiście, to byłoby zbyt proste gdyby tak za pierwszym razem się udało...
w trakcie instalacji aktualizacji (pierwszej darmowej) wyskakuje informacja "Nie udało się zakończyć procesu instalacji!"
Przeczytałem ten temat od deski do deski chyba z 3 razy i zastosowałem się do poleceń a więc:
1) Zarejestrowałem urządzenie, poszło bezproblemowo
2) Ściągnąłem aktualizację ze strony producenta
3) Włączyłem urządzenie i połączyło się z komputerem za pomocą Windows Mobile Device Center, wszedłem w głowne meu
4) Postępowałem zgodnie z instrukcją ze strony Lark'a
5) Aktualizację przeprowadziłem z poziomu głównego menu urządzenia (tj. tam gdzie się wybiera Nawigacja, Zdjęcia, Filmy, itd.), nie z poziomu nawigacji LarkMaps
Próbowałem dwa razy, za pierwszym razem pasek aktualizacji zatrzymał się gdzieś w połowie, za drugim tak w 3/4 ale domyślam się, że różnica spowodowana była tym, że za pierwszym razem wybrałem też aktualizację szlaków turystycznych a więc było więcej plików do zaktualizowania.
Jakieś sugestie? |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10 |
|