Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: dasior591
2011-03-09, 21:30
GoClever 3550A
Autor Wiadomość
jawos 
azymut

Wysłany: 2008-04-18, 20:02   GoClever 3550A

Witam szanownych Forumowiczów.
Zanim trafiłem na tę stronkę, stałem się posiadaczem tego urządzenia.
Oczywiście jestem zielony w tym temacie w najbardziej zielonym odcieniu zieleni.
Ale do rzeczy.
Po zakupie zacząłem poszukiwać informacji o GC 3550A no i trafiłem na taką oto aukcję
3550A odblokowana
no i byłem zły na siebie, że wcześniej tego nie widziałem, bo kupiłbym od tego gościa.
Oczywiście też chciałbym, aby mój GoClever też był odblokowany.
Czytam dzisiaj to forum już pół dnia i nie bardzo mogę się w tym wszystkim rozeznać.
Mam kilka pytań:
-czy GC 3550A to jakaś odmiana Lark 35.2?
-czy taki zielony gość jak ja, po odpowiedniej lekturze może próbować odblokować to urządzonko?
- podczas odtwarzania plików avi, dźwięk jest ok, ale obraz się rwie - dlaczego?
czy to typowe, czy coś jest nie tak?
Szanuję oczywiście Wasz czas i jeżeli jest już gdzieś opis odblokowania tego konkretnego modelu, to poproszę o linka.
3550A to:
Processor Atlas III 372Mhz
Win CE Core 5.0
MapaMap 5.01
Z góry przepraszam za oczywiste dla Was pytania i już dziękuję za ewentualne odpowiedzi

Pozdrawiam

marian9012 
młodszy inspektor GPS

Wysłany: 2008-05-09, 19:31   

A po co ją odblokowywać jak mozna bez tego wejśc do windowsa,Wgrać mozna bez odblokowania map ile zapragniesz,Navigacja z Windows Ce.nigdy nie bedzie PcPocketem wyposażonym w Widows Mobile pod którego pisane jest 98 % gier i oprogramowania.PPC ma nieulotną pamięć i w zależnosci od systemu(Wm2002,WM2003,WM 2003SE ,WM5.0 i WM6.0) ma baterie backupową czego nie maja navigacje przynajmniej te tanie i wgranie czegokolwiek w pamiec wewnętrzną po wyłaczeniu zostaje utracone

and
Waypoint