Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: jacekp1313
2015-08-28, 12:11
AutoMapa na Windows Mobile 6.x
Autor Wiadomość
imalas 
Waypoint


Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 47
Wysłany: 2008-09-30, 16:18   

Oczywiście ........sprawdziłeś!? TAK? :shock:
_________________
Modecom MX3 + AM 6.14 Europa + Igo primo 2.4 PL + MM 7.42 Europa
 
 
kalvin
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 9
Wysłany: 2008-09-30, 16:51   

imalas napisał/a:
Oczywiście ........sprawdziłeś!? TAK? :shock:


A jak myślisz ? Tak nie ma takiej opcji i jest padaczka. Sam to wymyśliłeś ? chyba tak na szybko :mrgreen:
Ale 5.0.5 wiele się nie różni więc jadę dalej na niej.
 
 
rsat
Waypoint


Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 21
Wysłany: 2008-09-30, 17:23   

lukipl napisał/a:
Tu macie wersje na WM2003 - siedziałem cała noc do teraz. Ale działa. Idę spać. Pozdr

http://rapidshare.com/fil...3CRACK.rar.html


potwierdzam na medionie działa ok dzięki
 
 
mrc 
Navi Expert
- VIP -


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 316
Skąd: ten mandat ?!
Wysłany: 2008-09-30, 20:48   

widzę że z 5.1.1 są same problemy :-|

Ja tam jade dalej na 5.0.5 z full europą...
Ale zauważyłem że teraz pełno ulic nowych pobudowali i jak czasem w jakąś w jadę to starsza wersja pokazuje że jestem w polu :-/

a na 5.1.1 przejdę jak będzie chodziła z pełną Europą :mrgreen:
_________________
Gość pamiętaj że nie ma problemu bez rozwiązania ;)
 
 
kaks 
azymut


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 1
Wysłany: 2008-10-02, 07:58   

mrc napisał/a:
widzę że z 5.1.1 są same problemy :-| :
jakie :mrgreen: ?????

A u mnie na HP 614c z WM 6.0 śmiga aż miło. Wersja bezinstalacyjna + lekarstwo do WM
Nie mam żadnych problemów z wielkością ekrany. Nie mam wcale problemów. :-P Wersja bezinstalacyjna to ta z WCE. :mrgreen: AM 5.11 PL

Polecam tą AM 5.11 - czekam tylko na mapy z Europą.
 
 
mrc 
Navi Expert
- VIP -


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 316
Skąd: ten mandat ?!
Wysłany: 2008-10-02, 09:04   

kaks napisał/a:
mrc napisał/a:
widzę że z 5.1.1 są same problemy :-| :
jakie :mrgreen: ?????

A u mnie na HP 614c z WM 6.0 śmiga aż miło. Wersja bezinstalacyjna + lekarstwo do WM
Nie mam żadnych problemów z wielkością ekrany. Nie mam wcale problemów. :-P Wersja bezinstalacyjna to ta z WCE. :mrgreen: AM 5.11 PL

Polecam tą AM 5.11 - czekam tylko na mapy z Europą.


Problem kolego jest taki że nie ma tam Europy, a ja mam czasem wyjazdy do Niemiec :mrgreen: Więc dla mnie to spory problem :D Czekam na antybiotyk do europy i przechodzę w całości na 5.1.1 :mrgreen:
_________________
Gość pamiętaj że nie ma problemu bez rozwiązania ;)
 
 
SunFire
Waypoint


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 20
Wysłany: 2008-10-02, 09:05   

Witajcie wszyscy, jestem nowym ludzikiem na forum wiec na samym poczatku chyle czolo dla wszystkich masterow ktorzy robia tyle super rzeczy i dziela sie nimi ze reszta.

A teraz mala prosba. czy ktos moze wgrac witaminke do windows mobile na jakis inny serwer nie rapidshare ? nie ma tam dostepu :(, wielkie dzieki z gory.

[ Dodano: 2008-10-02, 10:05 ]
chcialem dodac ze najlepiej na jakiegos chomika lub od siebie. :)

pozdrawiam wszystkich
 
 
Zoltar
Waypoint


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 81
Wysłany: 2008-10-02, 10:07   

.

A teraz mala prosba. czy ktos moze wgrac witaminke do windows mobile na jakis inny serwer nie rapidshare ? nie ma tam dostepu :(, wielkie dzieki z gory.

[ Dodano: 2008-10-02, 10:05 ]
chcialem dodac ze najlepiej na jakiegos chomika lub od siebie. :)

pozdrawiam wszystkich[/quote]


Szukaj tu w AM

Kod:
http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=DJaZi
 
 
spawach 
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 14
Wysłany: 2008-12-13, 19:37   Automapa na Windows Mobile 6.1

Hej


mam zamiar zmienić telefon na HTC Touch HD (mslalem o Iphone ale jak zobaczyłem ten smartphone to odrazu zmieniłem zdanie) i teraz mam takie pytanie czy będzie działać automapa na Windows Mobile 6.1 ? niby na stronie producenta piszą że działa z wersjami 5 i 6 ale o 6.1 nie ma żadnej informacji. Czy ktoś spraktykował instalacje Automapy ?
 
 
ksiadz666 
Waypoint


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 189
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-12-13, 19:44   

Potwierdzam dzialanie Automapy na win 6.1. Pozostaje jeszcze kwestia Twojej rozdzielczosci
 
 
spawach 
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 14
Wysłany: 2008-12-13, 19:49   

Ekran: 3,8 cala VGA panoramiczny (480×800 WVGA)


o oprogramowanie
HTC TouchFLOTM 3D z Windows Mobile® 6.1 Professional,
 
 
Szcz 
azymut


Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 1
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-04-21, 17:20   

Panowie, a ja mam inny problem ! :( Otoz w moim telefonie Sony Ericsson Xperia X1 mam zainstalowana Automape 5.0.5 553 i po wlaczeniu automapy nie widzie calego keranu tylko mma poucinane ! dodam, ze rozdzielczosc mojego telefonu to 800 x 480 przekatna 2.8 cala... pomozcie, co mam zrobic?
 
 
 
BladeX 
Maestro GPS
Kamil



Pomógł: 730 razy
Wiek: 109
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 9736
Wysłany: 2009-04-21, 19:48   

Może zła witaminka.
_________________
Instalacja Automapy i patchowanie
Navia Nv45 | Clarion MAP770 | Mio Moov 200
Jeśli o czymś zapomniałem to PW z linkiem do postu. Nie pomagam na PW
 
 
adioss
azymut


Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 3
  Wysłany: 2009-11-26, 21:56   Toshiba TG01 Windows Mobile 6.1 Automapa i gps

Witam kupilem toshibe TG01 z windows mobile 6.1 zainstalowalem automape 6 wersja beta i mecze sie juz 4 dni problem w tym ze nie moge znalezc odbiornika gps w telefonie ma wbudowany gps i a-gps kombinuje na rozne sposoby i nic szukalem w googlach ale nic mi to nie dalo jak ustawie recznie port 1, 3 lub 9 szuka sygnalu ale tak szuka kilka godzin i nic na pozostalych portach pisze ze nie odnaleziono urzadzenia czy cos w tym stylu wiem ze to konfiguracja bo uszkodzony nie jest wczesniej mialem copilot i dzialalo bez zarzutu wiem sciagnalem tez gpsinfo ale za bardzo nie wiem jak dziala ale metoda prob i bledow nie dalo zadnych rezultatow nic sie nie ruszaja dane podane w programie mialem tez kilka innych programow tego typu ale jest tak samo zero reakcji blagam o pomoc bo jestem juz bez sil do tego. Diekuje i pozdrawiam.
 
 
bolobol
Navi Expert



Pomógł: 20 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 464
Wysłany: 2009-11-27, 00:12   Re: Toshiba TG01 Windows Mobile 6.1 Automapa i gps

adioss napisał/a:
...szuka sygnalu ale tak szuka kilka godzin i nic...

A gdzie szuka? Jeśli pod dachem, to nie licz że szybko znajdzie.
Spróbuj "pod chmurką". :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nasi znajomi:
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 10