Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: chris_m
2008-03-01, 09:09
Akira z Biedronki (marcowy rzut) odblokowana
Autor Wiadomość
grzybu 
młodszy inspektor GPS


Wiek: 35
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 13:23   Akira z Biedronki (marcowy rzut) odblokowana

hmm
w biedronce jest czarna 512 ale zonk
ani zmiana menu.exe ani zmiana katalogu akira
jego przekopiowanie a nawet przenoszenie wszelkich innych plikow w moim przypadku nie zadzialalo

pojawial sie pasek postepu, dochodzil do konca, tapeta akiry i nic
zadnego innego pulpitu tylko nie bylo przycisku nawigacja
jak stukalem w pulpit to urzadzenie wydawalo dzwieki wiec nie wiem
czy tak ma byc czy sie wiesza czy moze jakies zmiany w sofcie
i poki co raczej nei kupie
Ostatnio zmieniony przez chris_m 2008-03-01, 09:31, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
junior44
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 13:27   

Skąd masz taka informacje skoro maja sie pojawic w biedronce w poniedziałek 03.03.
Czy ktos inny juz spotkał sie z tym przypadkiem?
Tez zamierzam kupic biedronkowa ale jesli faktycznie to jakas wersja zabezpieczona to pojawiaja się watpliwosci czy jest sens.
pozdro
 
 
grzybu 
młodszy inspektor GPS


Wiek: 35
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 13:44   

w poniedzialek maja trafic na sklep na polke
towar przychodzi wczesniej wiadomo dostawa roliczenie ustawienie
i dzisiaj mialem telefon wiec poszedlem
pisalem w innym temacie ze kolega jest Z-CA kierownika i dostal na sklep 5 sztuk jedna mi odlozyl i bylem ja sprawdzic jest jak mowie i nie wiem co dalej
brac czy nie, ja mam klopot z odblokowaniem a raczej wszystkie akiry beda takie same
 
 
 
junior44
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 13:51   

No to ciekawe co zrobili czy to moze wadliwa ta sztuka.
Napisz czy faktycznie nie ma do niej ładowarki.

Pytanko do tych którzy maja wieksze doswiadczenie w tych sprzetach czy warto brac????
 
 
grzybu 
młodszy inspektor GPS


Wiek: 35
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 14:00   

brak ladowarki sieciowej to prawda
w zestawie
navi
kabel usb
uchwyt
rysik
ladowarka sieciowa
 
 
 
junior44
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 14:04   

Czyli to musi byc faktycznie jakas wersja okrojona podstawowego modelu 512
Moze i w win tez cos zrobili.
Jesli tak to znacznie spadnie popyt na ten sprzet.

Jak ci przestała działac to ci oddali pieniadze czy wysla do serwisu.
I co jesli kupisz i padnie podczas odblokowania (dostep do win), przyjma reklamacje?
(mozesz zapytac kolegi)
 
 
grzybu 
młodszy inspektor GPS


Wiek: 35
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 14:14   

nie maja obowiazku oddac kasy -takie przepisy
moga wymienic sprzet
a reklamacje w zasadzie zawsze mozna zlozyc
jak nie ma oczywiscie fizycznych uszkodzen to raczej sie w sklepie nie przyczepia
inaczej moze byc w serwisie gdzie awaryjnie sie moze podepna i zobacza zmiane nazwy menu.exe i ...

roznie moze byc
osobiscie uwazam ze dojscie do systemu jest tylko pewnie trzeba cos zamotac
albo np sprobowac przywrocic system z odblokowanej wczesniej akiry
no ale jak nie kupie to nie sprawdze
a nie kupie jak nie bede mial pewnosci
 
 
 
Roswell 
Waypoint


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 74
Skąd: Południe Polski
Wysłany: 2008-02-29, 14:22   

Szybciej piszesz niż myślisz:
Cytat:
brak ladowarki sieciowej to prawda
w zestawie
navi
kabel usb
uchwyt
rysik
ladowarka sieciowa
:mrgreen:
Tak wiem pewnie miała być samochodowa :-P .

A co do samego problemu z odblokowaniem to skoro zrobili jakąś wersje bez ładowarek domowych to i jest jakieś prawdopodobieństwo że zrobili troche inny soft, ale myślę że odblokowanie go będzie tylko kwestią czasu ;-)
 
 
junior44
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 14:24   

A jak sie akira zawiesza po zmianie nazwy to masz mozliwosc komunikacji z nia i przywrócenia poprzedniej nazwy (czy całkowicie padła).
 
 
chris_m
guru
-od podpierania muru



Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 1031
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-02-29, 15:01   

grzybu napisał/a:
hmm
w biedronce jest czarna 512 ale zonk
ani zmiana menu.exe ani zmiana katalogu akira
jego przekopiowanie a nawet przenoszenie wszelkich innych plikow w moim przypadku nie zadzialalo
pojawial sie pasek postepu, dochodzil do konca, tapeta akiry i nic
zadnego innego pulpitu tylko nie bylo przycisku nawigacja

jezeli jest tak jak mówisz czyli nic nie namieszałeś i brak reakcji na klasyczne zmiany nazw to myslę, że możnaby się posłużyć sposobem odblokowania jak w akirze 3518-a3
http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=1097
konkretnie II.punkt 4 i 5
no mam nadzieję, że ten pliczek autorun gdzieś tam bedzie siedział...

---
o kopiach oryginałów oczywiście należy pamietać,
no i jak znajdziesz co konieczne to spróbować raczej można, nie wybuchnie ;-)
_________________
...łoncka łoncka nasa zielona
pod kazdym dzewkiem Kubuś w dzień i w noc

... a hen wysoko hen satelitek
wcionz dla nas kronzy łoj straśliwa moc...

>takiej łoncki sukać ze świecką<
;-)
 
 
 
grzybu 
młodszy inspektor GPS


Wiek: 35
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 15:05   

hmm
dostep do tych plikow jest
to sprawdzilem moze bede mial jeszcze jedno podejscie do akiry w biedronce ale nie gwarantuje

poza tym
jak zmienilem nazwe badz usunalem autorun
po resecie pojawial sie ponownie wraz ze stara zawartoscia
 
 
 
junior44
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 15:09   

Liczymy na ciebie :-) jesli masz juz taka możliwość.
Przynajmniej mi rozjasni co robic w poniedziałek :-)
 
 
norbi 
Waypoint


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 47
Wysłany: 2008-02-29, 15:32   

Grzybu podales ze jest to wersja 512.
Czy jest to gdzies napisane? instrukcja/obudowa.
Bo moze jest to model 3512 i dlatego sa problemy z odblokowaniem
 
 
junior44
młodszy inspektor GPS


Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 15:48   

No własnie tez ciekawe..?
Na stronie biedronki jest zdjecie i na navi nie ma nawet napisu AKIRA.
Jesli mozesz to sprawdz jaki jest procek.
 
 
grzybu 
młodszy inspektor GPS


Wiek: 35
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-29, 16:47   

na pudelku i naklejce na navi jest mm512 sprawdzalem
i akira na obudowie
pewnie jakas kolejna wersja
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nasi znajomi:
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 11