Ogłoszenie | Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN
|
AutoCB |
Autor |
Wiadomość |
bolobol
Navi Expert


Pomógł: 20 razy Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 468
|
Wysłany: 2019-07-02, 13:53 AutoCB
|
|
|
Wczoraj, zainstalowałem to "cudo" i... w domu, po WiFi działało idealnie.
Dziś, po włączeniu danych mobilnych poza domem (a później i w domu), otrzymałem komunikat na czerwono: "Nadawanie i odbiór wyłączone"!
Ikonka, służąca do włączania/wyłączania aplikacji, "świeci" też na czerwono i jest nieaktywna.
Próbowałem:
- resetu na włączonym WiFi, WiFi i danych mobilnych, na samych danych mobilnych,
- reinstalacji,
- rejestracji na nowe konto
Wszystko bez rezultatu. Sprawdziłem też "zasięg" LTE i stan pozostałych GB - wszystko ok.
Po włączeniu WiFi - wszystko wraca do normy i "apka" działa.
Mój telefon, to: Xiaomi Redmi Note 6 Pro
Mnie się pomysły skończyły i będę wdzięczny za pomoc, czy jakiekolwiek sugestie...
[edit]
I się wyjaśniło!
Odpowiedź dewelopera:
"Jeżeli korzysta Pan z Virgin Mobile to niestety nie będzie można używać AutoCB przez dane komórkowe. Operator blokuje połączenia VoIP. Informację znaleźć można w regulaminie operatora komórkowego."
Operator - Virgin Mobile - potwierdza, jednak nie potrafi sensownie wyjaśnić, w czym tkwi problem... |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 9 |
|