Ogłoszenie 
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją regulaminu forum (ver 003) oraz zasadami przetwarzania danych osobowych
Regulamin oraz zasady przetwarzania w dziale REGULAMIN

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwna usterka.
Autor Wiadomość
zbyszek102 
młodszy inspektor GPS
zbyszek


Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 9
Wysłany: 2018-08-09, 15:06   Dziwna usterka.

Czy jest na to jakaś rada?
Otóż posiadam MX4. Kilka lat było ok. Ostatnio podczas długiej podróży nagle nie mogłem nic kliknąc z boku ekranu. Na ekranie wszystko ok. W środku ekranu na wszystko klikam i dziala a ikonki umiejscowione na krańcach bocznych nie działają. Tzn. jak na nie kliknę , to uruchamia się wcześniejsza ikonka ( ta sąsiednia bliżej środka). Z obu stron tak samo. Tak jakby ekran się rozjechał z tym, ze obraz normalny ale tak jakbym musiał kliknąć już poza ramką. W ustawieniach też nic się nie da zmienić bo strzałki kierujące do ustawień są na skraju ekranu i już nie reagują tylko włącza się ikonka wcześniejsza. Nie jest to raczej wina Igo na karcie bo po wyjęciu jej to samo dzieje sie na samym urządzeniu.
Dobrze, że miałem zapasową nawigacją, to jakoś dojechałem.
Czy to już do wyrzucenia?
 
 
no_taki
Maestro GPS



Pomógł: 59 razy
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 5602
Wysłany: 2018-08-09, 15:53   

kalibrowałeś urządzenie ?
Cos zmieniales w programach przed tą usterką ( cokolwiek ) ?
_________________
Człowiek mądrzeje z wiekiem. Zazwyczaj jest to wieko od trumny.
 
 
zbyszek102 
młodszy inspektor GPS
zbyszek


Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 9
Wysłany: 2018-08-10, 09:40   

Nic nie robiłem. To było w czasie podróży ( 2000 km.) Najpierw musiałem kilka razy próbować żeby zaskoczyła boczna ikonka , a później już wcale. Musiałem zmienić urządzenie. Do kalibracji się nie dostanę bo żeby się dostać muszę kliknąć na skrajną ikonkę i lipa.
 
 
jacekp1313 
Maestro GPS
NavitelT700+NaviExpe


Pomógł: 524 razy
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 18631
Wysłany: 2018-08-10, 09:49   

Użyj MyMobilera:
http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=13801
http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?t=42732
_________________

 
 
zbyszek102 
młodszy inspektor GPS
zbyszek


Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 9
Wysłany: 2018-08-13, 11:16   

Pomysł może i niezły. Lecz niestety za nic nie mogę połączyć się z centrum obsługi urządzeń z systemem ............ Instalowałem już różne wersje i na dwóch laptopach ( windows 7 ultimate i profesional) i kicha....połączenia brak. Chyba się muszę poddać. Ale dzięki za pomoc.
 
 
jerzy3311 
Waypoint


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 135
Wysłany: 2018-08-13, 13:36   

zbyszek102 napisał/a:
Instalowałem już różne wersje i na dwóch laptopach ( windows 7 ultimate i profesional) i kicha....połączenia brak

Spróbuj na laptopie z systemem Windows XP /może ktoś ze znajomych posiada taki zabytek/ gdyż na nowszych systemach może być problem z uruchomieniem MyMobilera.
_________________
Był Lark 43.1, jest Modecom MX2 i MX3
 
 
Google 
Maestro GPS



Pomógł: 36 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 2344
Skąd: Google
Wysłany: 2018-08-13, 21:38   

zbyszek102 napisał/a:
Lecz niestety za nic nie mogę połączyć się z centrum obsługi urządzeń z systemem
Zobacz czy to u ciebie zadziała. U mnie na Win 10 64bit był problem gdyż Microsoft coś po blokował w systemie i Centrum Mobilne nie chciało działać . Dopiero po tym http://hostuje.net/file.p...b47a047f603da03 działa . Nawet My Mobiler działa :

_________________
Poradniki
 
 
jestem_ktoś 
Maestro GPS


Pomógł: 259 razy
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 9540
Wysłany: 2018-08-14, 06:10   

Ale aby ActiveSync czy MobileDevicecenter działało, nawigacja musi byc w trybie AS, a nie USB.
A sporo osób przełącza w ten drugi, dla szybszego kopiowania plików.

Jeszcze jedno - czy komputer w ogóle widiz urządzenie?
_________________
Nie pomagam na PW
SITE:MY-NAVIA.PL xxx w googlach prawdę Ci powie
 
 
zbyszek102 
młodszy inspektor GPS
zbyszek


Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 9
Wysłany: 2018-08-14, 11:00   

Komputer oczywiscie widzi urządzenie ale połączenia z centrum nie ma.
Ten plik z postu powyżej jest chyba uszkodzony.
 
 
Google 
Maestro GPS



Pomógł: 36 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 2344
Skąd: Google
Wysłany: 2018-08-14, 11:42   

zbyszek102 napisał/a:
Ten plik z postu powyżej jest chyba uszkodzony.
Nie jest uszkodzony tylko zapewne nie działa na Win 7 bo ja mam Win 10.

Klikam START z pliku i mam takie okno:



Dalej już według instrukcji.

Ściągnij sobie tę wersję My Mobiler z mojego chomika : http://chomikuj.pl/G.o.o....12.rar(archive) i sprawdź. Działa na Win 7 i na Win 10 oba 64bit.

Co do centum to już z neta : https://support.microsoft.com/pl-pl/help/931937/description-of-windows-mobile-device-center
_________________
Poradniki
 
 
no_taki
Maestro GPS



Pomógł: 59 razy
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 5602
Wysłany: 2018-08-15, 09:47   

Wiesz co , zadzwoń na wsparcie modecoma , czy napisz do nich opisując problem.
Zobaczymy co Ci podpowiedzą.
Problem BYĆ MOŻE rozwiązaloby wgranie nowego firmware, ale tu tez nie wiem, czy bęziesz w stanie kliknąć w ekran odpowiednio, choc, JAK MI SIĘ WYDAJE instalator ma wlasny system i omija zapisane w urzadzeniu informacje.
Ale to najlepiej z serwisem dogadac
_________________
Człowiek mądrzeje z wiekiem. Zazwyczaj jest to wieko od trumny.
 
 
geranium 
Maestro GPS


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 2217
Skąd: PL
Wysłany: 2018-08-15, 10:42   

tak sobie myślę ;-) a co się stanie po przekopiowaniu poprawnych plików do urządzenia ?

o ile się nie mylę powinny być w residendflash2
 
 
Google 
Maestro GPS



Pomógł: 36 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 2344
Skąd: Google
Wysłany: 2018-08-15, 10:59   

Ja jeszcze zaproponuję rozładowanie urządzenia do kompletnego zera . Ale to musi być tak aby bateria prawie zdechła . Jak miałem problem z dotykiem w swoim larku ten sposób się udał.
_________________
Poradniki
 
 
no_taki
Maestro GPS



Pomógł: 59 razy
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 5602
Wysłany: 2018-08-15, 13:52   

geranium napisał/a:
a co się stanie po przekopiowaniu poprawnych plików do urządzenia ?

Jesli dane kalibracyjne sa tam zapisywane - pomoże.
Ale jesli sa zapisywane w rejestrze ..............
_________________
Człowiek mądrzeje z wiekiem. Zazwyczaj jest to wieko od trumny.
 
 
___Olivia_ 
Maestro GPS


Pomogła: 182 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 19 Gru 2009
Posty: 4523
Skąd: Wawa
Wysłany: 2018-08-15, 14:09   

Nie ma co tu się rozpisywać. Wystarczy pobrać ze strony Modecom Firmware i wgrać, a problem zniknie.
:arrow: http://modecom.com/pl/centrum-pobierania/
_________________
Nawigacja, to sztuka jedyna, niepowtarzalna bez kopi, backupów, ale codziennie aktualizowana.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nasi znajomi:
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 10