To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
My Navia
Windows CE - forum użytkowników nawigacji GPS

Inne - Gry Astraware na Lark - rozwiązanie problemu rejestracji

tomekz - 2008-11-19, 23:03
Temat postu: Gry Astraware na Lark - rozwiązanie problemu rejestracji
Problem:

Próba zarejestrowania gier Astraware - np. Bejeweled, Glyph - na Lark 35.0 (innych pewnie też) kończy się niepowodzeniem, gdyż nawet po ustawieniu Owner Name w panelu sterowania kliknięcie przycisku rejestracji wyświetla komunikat, że Owner Name nie jest ustawiony. Przyczyną są prawdopodobnie różnice formatów zapisu tych danych w rejestrze między PocketPC i WindowsCE.

Rozwiązanie:

Rozwiązanie jest pokrętne, niemniej działa.

1. Ściągamy emulator PocketPC i instalujemy: http://www.microsoft.com/...&displaylang=en

2. Ściągamy obrazy systemu (jeden wybrany wystarczy) z http://www.microsoft.com/...&displaylang=en

3. Jeśli paczka z obrazami wymaga Visual Studio (środowisko programistyczne) i innych rzeczy, to za pomocą msiexec.exe wypruwamy ze środka plik BIN z obrazek systemu - łatwo poznać, kilkadziesiąt megabajtów

4. Uruchamiamy emulator z nazwą pliku obrazu jako parametrem, czekamy kilka minut (startuje długo). Włączamy też emulation managera i wtykamy wirtualnego pocketa w wirtualnego cradla. Na emulatorze ustawiamy Owner Name i zapamiętujemy wpisaną wartość.

5. Włączamy ActiveSync 4, włączamy w opcjach komunikację DMA, parujemy ActiveSync z emulatorem.

6. Instalujemy na emulatorze (poprzez ActiveSynca) grę Astraware, np. Glyph

7. Uruchamiamy grę na emulatorze, rejestrujemy posiadanym kluczem - na emulatorze działa bez problemu.

8. Podłączamy się dowolnym edytorem rejestru i zrzucamy zawartość klucza HKCU\Software\Astraware

9. Bierzemy Larka (zakładam, że odblokowanego, z paskiem i skryptami do MortScript), instalujemy grę, wpisujemy w panelu sterowania Owner Name (taki sam jak w emulatorze), podłączamy się edytorem rejestru i importujemy wspomniany fragment klucza.

10. Uruchamiamy grę. Powinna być zarejestrowana.

11. Jako, że Lark zresetuje nam rejestr po restarcie, komendy ustawiające Owner Name i importujące fragment klucza wpisujemy do skryptów MortScript i cieszymy się zarejestrowaną grą.


Użyte narzędzia:
http://www.freewarepocket...eregeditor.html (edytor rejestru)
MortScript w paczce z działu Lark

Przetestowano z: Astraware Glyph, Lark 35.0


Na pytania odpowiem.

BladeX - 2009-02-09, 18:51

Kopia klucza Owner z Wndows Mobile po imporcie można rejestrować gry.
rapi - 2009-04-01, 15:49

Dzakus napisał/a:
Kopia klucza Owner z Wndows Mobile po imporcie można rejestrować gry.



Może moje pytanie jest banalne ale gdzie należy wrzucić ten plik !!

BladeX - 2009-04-01, 19:01

Najlepiej podaj tytuły gier to ci podam CAB-y do rejestracji jak przy Bajeweled

PS.To importuje się przez 1 regedit z apteczki

rapi - 2009-04-02, 13:32

Dzakus napisał/a:
Najlepiej podaj tytuły gier to ci podam CAB-y do rejestracji jak przy Bajeweled

PS.To importuje się przez 1 regedit z apteczki


Glyps i My little Tank

BladeX - 2009-04-02, 13:40

*Glyph

Na jutro ci to zrobię. Ponieważ muszę siąść do drugiego komputera.

[ Dodano: 2009-04-11, 19:14 ]
Niestety emulator się zepsuł.
Link do emulatora: http://www.my-navia.pl/vi...highlight=*arm* z 2 obrazami



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group