Często pada to pytanie: Co z gwarancją?
Niestety, sprawdza się tu powiedzenie o "błednym kole".
Zasada jest prosta:
1. Zmiany w oprogramowaniu to zerwanie gwarancji!
2. jeśli po zmianach które zrobiłeś/ktoś Ci zrobił, coś z niewiadomych powodów wysiądzie w sprzęcie (a nie da się tego naprawić przy pomocy m.in tego tu forum), musisz sprzęt oddać do serwisu.
3. Nie ma mozliwości przywrócenia nawigacji po poważnej awarii do stanu w jakim była w chwili gdy ją kupiłeś, bo nie wiesz kiedy Ci sprzęt padnie - a jak padnie to już są w nim zmiany, czyli.... patrz punkt 2.
Jednym słowem:
Jak zaczniesz grzebać to straciłeś gwarancję. Więc jeśli zależy Ci na gwarancji - zaprzestań kombinowania i zmian w nawigacji.
Jeśli jednak chcesz poznac całe piękno sprzętów do nawigacji drogowej i nie tylko - zapraszamy na forum.
PAMIĘTAJ:
Wszsytko robisz na własna odpowiedzialność! Rzeczy które tu znajdziesz były sprawdzane, ale zawsze jest jakiś procent ryzyka, że coś pójdzie nie tak jak powinno.
Dyskusja: http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?p=3586#3586
Gwarancja a rękojmia: http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?p=25802#25802